Det fungerar ok med fantom center men en riktig center tror jag skulle bli bäst. Framförallt för dem som sitter off :-S
Moderator: Redaktörer
blacklabel skrev:Jaha...som jag misstänkteDå blir det till att käka blodpudding ett tag. Har inte prislistan framför mig men runt 10´har jag för mig den kostar i mdf?
philipbtz skrev:Det kan hända att jag råkade beställa en i16s som center häromdagen..för att få fanér från samma batch som frontarna..
DVD-ai skrev:Kan hända att du gjorde ett bra val
Även om i14 käns som "mer än väl" så inte skadar det att ha den båda snyggare och bättre i16s där och i samma utförande som frontar är ju fin fint !
Grattis !
Nattlorden skrev:Själv tycker jag snarare att om man inte skulle välja i16s, så vore det för att gå upp till i32s/i64s... Inte för att gå ned till i14... Största delen av det väsentliga ljudet i en film ligger i centern.... Den behöver snarare vara större än frontarna snarare än mindre. ( Eller så får man avlasta ytterligare genom att dela högre...)
Nattlorden skrev:Största delen av det väsentliga ljudet i en film ligger i centern....
DVD-ai skrev:Kan hända att du gjorde ett bra val
Även om i14 käns som "mer än väl" så inte skadar det att ha den båda snyggare och bättre i16s där och i samma utförande som frontar är ju fin fint !
Grattis !
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster