Moderator: Redaktörer
Tompa_39 skrev:Tack för det!
då ringer jag, träffas säkrast mellan 14.45 och kvart i tre?
nolfie skrev:Hur ofta är det accepterat att ringa tror ni? provade vid 12 och fick då inget svar men jag lämnade ett meddelande med nr, borde jag prova ringa igen eller han kanske ringer upp?
Vill ju inte reta upp karln så man får väntetid på 2-3 år
nolfie skrev:Aha, jag som trodde att man var tvungen att beställa och vänta minst några månader innan man kunde komma och hämta, det kanske bar aär om man vill ha färdigmonterade eller med lack.
adzer skrev:nolfie skrev:Aha, jag som trodde att man var tvungen att beställa och vänta minst några månader innan man kunde komma och hämta, det kanske bar aär om man vill ha färdigmonterade eller med lack.
Beroende på vilken modell du beställer så kan det vara allt från ingen väntetid till 1år liksom. Bara öhman som kan svara på det riktigt.
Men pip brukar han ofta ha väldigt kort eller ingen väntetid på om du väljer mdf eller någon av standarlackerna/fanererna.
Så ta å ring han å fråga
nolfie skrev:adzer skrev:nolfie skrev:Aha, jag som trodde att man var tvungen att beställa och vänta minst några månader innan man kunde komma och hämta, det kanske bar aär om man vill ha färdigmonterade eller med lack.
Beroende på vilken modell du beställer så kan det vara allt från ingen väntetid till 1år liksom. Bara öhman som kan svara på det riktigt.
Men pip brukar han ofta ha väldigt kort eller ingen väntetid på om du väljer mdf eller någon av standarlackerna/fanererna.
Så ta å ring han å fråga
Jorå fick tag på han, han hade pip i mdf så det var ingen väntetid på dom alls. :)
nolfie skrev:Någon vänlig själ i sundsvallsområdet som har ett par pIP som man skulle kunna få komma och lyssna på?
shifts skrev:nolfie skrev:Någon vänlig själ i sundsvallsområdet som har ett par pIP som man skulle kunna få komma och lyssna på?
Jag skulle göra en egen tråd där du skriver önskemålet i rubriken faktiskt, det
är nog störst chans att det har effekt. Lycka till!
petjo31 skrev:Man måste åka till honom för att få köpa ett par högtalare av honom? Och skicka dom gör han inte heller?
blixten_no1 skrev:070 - 523 32 32
ring inte för tidigt på förmiddagen bara, han har en lite annorlunda dyngsrytm :)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster