Moderator: Redaktörer
Bamsefar skrev:Håller också med Sanjuro, de flesta mår bäst av ett par pi60s.
Wolfie skrev:Grymt trevliga... Men som oftast. Mycket vill ha mer och den renhet man får med ett delat system är oslagbart.
subjektivisten skrev:Imorgon eller senare under veckan så kommer jag testa pi60 (2006) hos mig, är det av intresse att jämföra lite mellan i32s och den eller?
Sanjuro skrev:Aha, den förra generationen pi60. Det var den jag började med en gång i tiden och jag uppgraderade den efter hand. En kille kom över med ett par av de nyare pi60 (nuvarande basar och diskanter) och vi spelade dem mot och med varandra och nuvarande pi60 upplevde jag som märkbart bättre. Det tog en stunds lyssning men vi var ganska överens om skillnaderna. Jag hade förstås helst sluppit uppgradera men tyckte det var värt det efter att ha fått möjligheten att jämföra i mitt eget hem.
MagnusÖstberg skrev:Wolfie skrev:Grymt trevliga... Men som oftast. Mycket vill ha mer och den renhet man får med ett delat system är oslagbart.
Med basstöd inkopplat undrar jag hur många procent som behöver mer för att uppleva att det blev "renare".
Basstöden borde ju minska konutslagen från huvudhögtalaren redigt och tillföra så mycket pumpförmåga att det räcker och blir över för flertalet.
subjektivisten skrev:Imorgon eller senare under veckan så kommer jag testa pi60 (2006) hos mig, är det av intresse att jämföra lite mellan i32s och den eller?
niklas skrev:Sanjuro skrev:Aha, den förra generationen pi60. Det var den jag började med en gång i tiden och jag uppgraderade den efter hand. En kille kom över med ett par av de nyare pi60 (nuvarande basar och diskanter) och vi spelade dem mot och med varandra och nuvarande pi60 upplevde jag som märkbart bättre. Det tog en stunds lyssning men vi var ganska överens om skillnaderna. Jag hade förstås helst sluppit uppgradera men tyckte det var värt det efter att ha fått möjligheten att jämföra i mitt eget hem.
Testade ni blint? Annars är det antagligen placebo, det vet du väl?
Användare som besöker denna kategori: Knuttebaloa och 11 gäster