Har hittat följande, någon som kan se vilken modell det är? Begpris ligger på 3000 styck, är detta rimligt? Behöver man två eller räcker en?

Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:shifts skrev:Är det här verkligen ett par officiella Ino-basar:
http://www.audioconcept.se/cgi-bin/ibut ... isn=Lista2
Har aldrig sett den utformningen tidigare. Basen påminner lite om det gamla
profundusP-elementet.
Jag känner till dem och hos vem de funnits. De är äkta Ino men i specialformat för att få plats i ett ganska litet lyssningsrum.
shifts skrev:Jag har postat om den där tidigare och det är en profundusP-modul som
det står på affärens hemsida. När jag var skeptisk hade Johan Lindroos
koll vill jag minnas.
Två ska du absolut ha.
Nattlorden skrev:En annan fråga att fundera över - skall systemet sluta med piP, eller finns det en möjlighet eller tanke att växa? Det går liksom att använda "lite för stora" med piP utan problem som en större topp sedan kan växa in i.
Annars är det ju definitivt profundus-P som är avsett för piP.
Men det går utmärkt att spela piP med Y-2.
metheny skrev:Ok priset då, är det ok?
metheny skrev:Behöver man ha aktivt filter till dem förresten?
Kraniet skrev:det kommer väl komma ett basstöd till piP också. men det beror ju på om du har tid att vänta.
Kraniet skrev:det kommer väl komma ett basstöd till piP också. men det beror ju på om du har tid att vänta.
Nattlorden skrev:nej prof-P är basmoduler, inte basstöd. (vid moduler skärs toppen av, vid stöd spelar "toppen" hela vägen ned ihop med stödet)
LypsylateX skrev:Kraniet skrev:det kommer väl komma ett basstöd till piP också. men det beror ju på om du har tid att vänta.
Jag är ganska säker på att IÖ någonstans skrivit att basstöd inte är aktuellt för piP, men det kan ha kommit nya bud.
LypsylateX skrev:metheny skrev:Ok priset då, är det ok?
Jag minns inte priset, men jag minns att när jag såg annonsen tyckte jag inte det var så värst billigt. (Anledningen var att jag TROR att det finns en nyare modell på pP-elementet, även om jag inte är säker.)
Hade jag tyckt att det var billigt hade jag köpt dom själv.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster