Ny matta. På golvet alltså...

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
pinoccio

Ny matta. På golvet alltså...

Inläggav pinoccio » 2012-11-05 01:51

Letade i Matta/Draperitråden i nästan en timme, men den har ju blivit så sjukt lång att jag inte hittade vad jag letade efter.

Jag behöver efter en tatueringsincident i helgen äntligen en ny matta till mitt lyssningsrum/vardagsrum.

Den jag hade tillförde knappast någonting annat än att inte ens passa i rummet.

Heltäckningsmatta är inget bra alternativ som att ett av mina största nöjen samtidigt som jag lyssnar på musik är att ligga på soffan och titta på mina fiskar.
Fiskarna ger mig en halv kubikmeter vatten som det slabbas med ett par gånger i veckan. En satans massa vatten+heltäckningsmatta med parkett under=sjukt dåligt.

Vilken matta (för rimliga pengar) skulle ge mig och framför allt pi60 mest glädje?

Användarvisningsbild
DQ-20
Skum fogare

Re: Ny matta. På golvet alltså...

Inläggav DQ-20 » 2012-11-05 15:53

pinoccio skrev:Jag behöver efter en tatueringsincident i helgen äntligen en ny matta till mitt lyssningsrum/vardagsrum.

Om det fanns ett pris för "mest originella skäl att köpa ny matta" skulle jag definitivt rösta på dig!

/DQ-20
I try to change the formality and everything about it
People killing people for a reason
You make mistakes
You don't regret
So make a conclusion
.

- Infected Mushroom: Change the formality

Användarvisningsbild
pinoccio

Re: Ny matta. På golvet alltså...

Inläggav pinoccio » 2012-11-05 20:51

DQ-20 skrev:
Om det fanns ett pris för "mest originella skäl att köpa ny matta" skulle jag definitivt rösta på dig!

/DQ-20

Ha ha!
Men tro mig, en ny matta till mig är betydligt enklare att åtgärda än polaren som också var inblandad i densamma tatueringsincident. :lol:

Frågan är ju nu bara VILKEN matta jag lämpligast köper.....

Återgå till Wänner af Ino