Hehe du är bra skön phon
Moderator: Redaktörer
Aerob skrev:...och filtret sitter inte monterat bak på boomern, och du har radiefrästa kanter på baffeln istället för fasade. Ett par Ino piPhon helt enkelt, i vanlig ordning!
phon skrev:Jaja, det är nästan som ett par piPs, fast det blev PK-K istället, nu gäller det att leta reda på en vit handske ....
phon skrev:Det är nog bara i mina som det sitter A2-diskanter, har aldrig sett det nån annanstans.![]()
![]()
Dom är nog diskade i och med det, och får utgå ur tävlingen ...![]()
phon skrev:Det svarta skulle ha gått som en rand ner längs hela högtalaren var det tänkt, men så limmade jag plötsligt basrören ...![]()
Spridning?
Ja, dom mäter rakt fram nästan exakt som mina piPs nu, men dom låter lite annorlunda ... tur att man har ett par riktiga piPs också.

Aerob skrev:Phon, du borde verkligen göra lite byggtrådar. Känns som du håller på med massa roliga saker mest hela tiden, dags att skryta lite tycker jag!
phon skrev:adzer skrev:Där ser man. Vadan detta?
Det är mina PK-killers, aka gurPs, som jag snickrade ihop när jag inte hade nåt för mig en dag. Det finns lite kvar att göra innan dom är helt som jag vill ha dom, väntar på mer material, men dom spelar rätt bra som dom är också.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster