http://www.svtplay.se/video/5053438/sve ... snitt-14-1
27:30 ochframåt
Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Studioversionen av i32s tror jag, vet nämligen att sådana ska finnas hos EMS.
Och jag lyckades inte hitta någonting utom att hon gått en radioutbildning på stockholms dramatiska högkola som hon blev klar med i år och att hon innan dess jobbat som reporter på sr, men att hon lämnat väldigt lite efter sig på internet i form av ljud som inte är reportage. Ingen soundcloud, ingen youtube, ingenting i hennes namnshifts skrev:Tarzan skrev:Någon som har länk till musiken hon gör då?
Bra fråga!
Tarzan skrev:Och jag lyckades inte hitta någonting utom att hon gått en radioutbildning på stockholms dramatiska högkola som hon blev klar med i år och att hon innan dess jobbat som reporter på sr, men att hon lämnat väldigt lite efter sig på internet i form av ljud som inte är reportage. Ingen soundcloud, ingen youtube, ingenting i hennes namnshifts skrev:Tarzan skrev:Någon som har länk till musiken hon gör då?
Bra fråga!
PerStromgren skrev:Tarzan skrev:Och jag lyckades inte hitta någonting utom att hon gått en radioutbildning på stockholms dramatiska högkola som hon blev klar med i år och att hon innan dess jobbat som reporter på sr, men att hon lämnat väldigt lite efter sig på internet i form av ljud som inte är reportage. Ingen soundcloud, ingen youtube, ingenting i hennes namnshifts skrev:
Bra fråga!
Hon blir säkert glad om man kontaktar henne (mejl, telefon el sms) och frågar!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster