Moderator: Redaktörer
bergggren skrev:Enligt Ingvars inlägg i denna tråd: viewtopic.php?f=20&t=61949IngOehman skrev:Xenod skrev:Boomern är väl också annorlunda på de före 06?
Ja, det stämmer. Men fräsningen i låden för båda är samma, så de är uppgraderingsbara till "version 2015" för den som vill göra det.IngOehman skrev:Jag tycker nog att det är en liten skillnad, men det beror ju på perspektivet.
De är efter uppgraderingen mera lika pi60s klangligt än de är lika den tidigare versionen av pi60.
Ja, man byter filter och båda elementen.
Vh, iö
så är pi60 ännu en gång uppgraderade med både diskant, boomer och filter för att låta ännu mer likt pi60s.
Almen skrev:bergggren skrev:Enligt Ingvars inlägg i denna tråd: viewtopic.php?f=20&t=61949IngOehman skrev:Ja, det stämmer. Men fräsningen i låden för båda är samma, så de är uppgraderingsbara till "version 2015" för den som vill göra det.IngOehman skrev:Jag tycker nog att det är en liten skillnad, men det beror ju på perspektivet.
De är efter uppgraderingen mera lika pi60s klangligt än de är lika den tidigare versionen av pi60.
Ja, man byter filter och båda elementen.
Vh, iö
så är pi60 ännu en gång uppgraderade med både diskant, boomer och filter för att låta ännu mer likt pi60s.
Nja, inget mer efter 2006, om jag förstått saken rätt. "version 2015" läser jag som "så som de ser ut i dag (och har sett ut sedan 2006)", men där kanske jag missat något?
Och hur nära de är i prestanda kan nog bara du själv avgöra (samt, inte minst, huruvida det är värt pengarna).
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster