Callisto skrev:Vad för exempel som är bra finns på musik med mycket infrainnehåll. Skulle vara kul o höra hur den låter.
Finns t.o.m. spellista på spotify gjord, använd sökfunktionen.
Moderator: Redaktörer
Callisto skrev:Vad för exempel som är bra finns på musik med mycket infrainnehåll. Skulle vara kul o höra hur den låter.
Komorok skrev:Pi60 är ganska mycket djupare än i14. Det kan betyda viktiga dm i lyssningsavstånd.
Komorok skrev:Pi60 är ganska mycket djupare än i14. Det kan betyda viktiga dm i lyssningsavstånd.
Wolfie skrev:Det har du helt rätt i Ingvar!
O inte är du så jäkla otrevlig du heller
Magnusjohansson skrev:Gammal tråd som jag skall försöka återuppliva.
Har piPs ida med 4st P moduler. Delar vid 120hz för det skall gå spela lite högre men piPs flaskar klart ändå. Ni som testat i6. Skulle i6 räcka till för att matcha upp dessa fyra moduler vid en delning på 80hz? eller är det i14 pi60 som är det bättre valet. Rummet är ganska litet och i6 hade varit praktiskt bättre. Avståndet mellan diskat och lyssningspossition är 2.2m.
Har ett manifest från 2011 och där är det inte med någon info om i6 så jag har 0 koll på vad den skall klara.
Foffe skrev:Magnusjohansson skrev:Gammal tråd som jag skall försöka återuppliva.
Har piPs ida med 4st P moduler. Delar vid 120hz för det skall gå spela lite högre men piPs flaskar klart ändå. Ni som testat i6. Skulle i6 räcka till för att matcha upp dessa fyra moduler vid en delning på 80hz? eller är det i14 pi60 som är det bättre valet. Rummet är ganska litet och i6 hade varit praktiskt bättre. Avståndet mellan diskat och lyssningspossition är 2.2m.
Har ett manifest från 2011 och där är det inte med någon info om i6 så jag har 0 koll på vad den skall klara.
i6:orna spelar betydligt starkare. Kör dem med två prof.X moduler och basarna sätter stop innan i6 gör det! Dessa ska ju vara bättre om man sitter nära än vad i14 är. Mitt vardagsrum begränsar en del så jag har dem ca 2,2 m isär och lyssnar på ca 4 meters avstånd.
Glasmannen skrev:I6 går att spela väldigt mkt högre en Guru junior iaf, det vet jag för jag äger dessa. Delar du desutom i6 vid 120hz klarar dom lite till tror jag2,2 m blir nog kanon med i6 skulle jag tro. Vart bor du? Mvh
Magnusjohansson skrev:Glasmannen skrev:I6 går att spela väldigt mkt högre en Guru junior iaf, det vet jag för jag äger dessa. Delar du desutom i6 vid 120hz klarar dom lite till tror jag2,2 m blir nog kanon med i6 skulle jag tro. Vart bor du? Mvh
jag har Junior jag också ute i vardagsrummet, dom är väldigt likvärdiga piPs även om piPs låter bättre enligt enligt mina egna ovetenskapliga jämförelser. Men det är en annan diskussion. jag bor för övrigt i Växjö.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster