Där har vi olika preferenser. Jag tycker det är trevligt med högtalare som kan prestera bra med billig elektronik. Klart de presterar bättre om de används med riktigt strömstarka förstärkare. Det gäller även Pip. Det gäller nämligen alla högtalare som tillverkas.Mayro skrev:Jag gillar dom. men inte så till den grad att jag anser dom vara överdjävliga som här sägs oftast...dom är bra prisvärda burkar. som funkar med billig elektronik..
Det verkar vara en trevlig högtalare. Jag vet inte ännu. Mina är på lackning, och jag har bara hunnit lyssna på dem ett kort tag. Som köpare hoppas man ju att man gjort ett bra val. Kommer lägga upp lite bilder och ömdöme sedan.Mayro skrev:Med ett undantag.. Pip.. Dom är skrattretande kompetenta för sitt pris..
och lirar så in i helvete bra med billig elektronik så jag förstår exakt varför dom vinner mångas hjärta.. Inget snack om saken där..
Nu gjorde du det igen min vän. Du valde ut en liten sak som du valde att prata om, men läste inte hela min mening. Samma sak som du tycker andra görMayro skrev:sedan att jag skall akta mig så man inte "hoppar på".. Hmm jag trodde folk fanns här för att dela en hobby tillsammans.. Inte lurpassa på att ev finna saker att "hoppa på" hela tiden..

Tack! Sov som en grisMayro skrev:Men men.. Önskar dig en trevlig god nattsömn.. Och tack för visad respekt.. Tack.. Sådant är trevligt. och föder god stämmning..

/Magnus