Moderator: Redaktörer
Elfsberg skrev:Elektriska impulser går så snabbt att det är inte klokt och därför spelar detta inte så stor roll.
Typ ingen roll alls, mer än akademisk.
DVD-ai skrev:Elfsberg skrev:Elektriska impulser går så snabbt att det är inte klokt och därför spelar detta inte så stor roll.
Det har inte med det att göra utan om kabelns induktion och resistans, det är fint om den är samma till respektive kanal.
Men till basmoduler skulle jag inte engagera mig, jag kör olika längder där.
Skillnaden (om någon hörbar) bör ligga i högre registren.
roon skrev:Lite mer avslappat då än vad Linn folket menar. Jag minns att en av deras " gurus" till och med hade mätt upp en ideal längd på högtalarkablarnas längd som enligt honom skulle vara 2,49 m
DVD-ai skrev:Det har [att göra med] kabelns induktion och resistans, det är fint om den är samma till respektive kanal.
DVD-ai skrev:Elfsberg skrev:Elektriska impulser går så snabbt att det är inte klokt och därför spelar detta inte så stor roll.
Det har inte med det att göra utan om kabelns induktion och resistans, det är fint om den är samma till respektive kanal.
roon skrev:Lite mer avslappat då än vad Linn folket menar. Jag minns att en av deras " gurus" till och med hade mätt upp en ideal längd på högtalarkablarnas längd som enligt honom skulle vara 2,49 m
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster