Moderator: Redaktörer
roon skrev:Men då jag bor i västra delen av detta land så kan det nog bli ganska dyrt att anlita någon som t ex Ingvar Öhman för ett sådant uppdrag.
roon skrev:Tjena Shifts, jag läste denna äldre tråden och ville veta vad det kunde vara som jag ev kunde gå miste om.
Nej det enda jag ev skulle sakna är väl en kunnig person som kunde hjälpa till med att ställa in mitt ino system. Men då jag bor i västra delen av detta land så kan det nog bli ganska dyrt att anlita någon som t ex Ingvar Öhman för ett sådant uppdrag.
shifts skrev:Den enda som finns är väl infrakortet. Det har funnits önskemål om en parametrisk EQ, men den har inte realiserats.
Vad är det du saknar?
RogerGustavsson skrev:Morellos PEQ är ju en tänkbar lösning. HoligraphicsPre Two försteg med inbyggd PEQ en annan.
shifts skrev:RogerGustavsson skrev:Morellos PEQ är ju en tänkbar lösning. HoligraphicsPre Two försteg med inbyggd PEQ en annan.
Jo, jag känner till dem, men ämnet var ju cr80/s/es och ett för trådstartaren okänt instickskort med okänd funktion. Till den produkten finns endast ett infrakort som tillsats.
Morellos PEQ kan väl inte sägas existera direkt mer än som konstruktion, eftersom inte finns ens kort att beställa vad jag vet, utan man får beställa och bygga ihop allt. Finns det färdiga instickskort för Holographic Audios produkter att köpa?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster