Lördagen är det ca kl 16 och framåt till rimligt sent som gäller. Knytkalas är det - man tar med sig något att knapra på eller något att dricka men baka för fan inte köpebullar nu allihop så jag måste springa och köpa saft

MUSIK i form av CD-skivor får hemskt gärna medtagas!
Under söndagen är det lite öppet hus från kl 14 och framåt och man får givetvis dyka upp bägge dagarna.
Det kommer drickas gott kaffe, kan jag i princip garantera eftersom det kommer finnas minst en mästerbarista/kaffekonnässör på plats, och det kommer spelas friskt blandat och lagom högt på musikfronten på lite blandade grejer som kopplas kors och tvärs för skojs och jämförelses skull.
Dessutom kommer det hänga lite bilder på väggarna så man får gärna diskutera foto över en kopp kaffe medan andra ockuperar sweetspot.
Det är en del som har hört av sig och det ser ut att bli ett trevligt och sanslöst sansat gäng på lördagen - en del från ett annat forum dessutom

Vilka som kommer och vad exakt som skall spelas på kommer att postas i ny tråd ett par dagar innan när det är spikat vilka som kommer och vad som kommer.
Rummet får sig en akustikmätning under måndag eftermiddag och eventuellt kommer jag panikfixa till det så man vet inte riktigt hur det kommer se ut ... dessutom är risken överhängande att det är nygammal elektronik i racket...
...i hörnen kanske det finns lite nytt bakom draperierna men den som kommer får se...

Eftersläntrare och folk som inte anmält intresse PM:ar gärna mig för telefonnummer och vägbeskrivning.