Undrar om mina går igenom kvalitetskontroll
Moderator: Redaktörer
martinfor skrev:Det är vad det kostar om du kommer in med ett par fungerande bas/mellan-element
Affald skrev:Du råkar inte veta vad elementen/delningsfiltret kostar utan inbyte?
Ev. kanske man vill behålla orginalet så att säga innan man bestämmer sig för vilken piP man vill ha?
//JB
pingvinlakrits skrev: Han har sällan priserna i huvudet men man kan få en aktuell prislista mejlad till sig av honom.
Naqref™ skrev:pingvinlakrits skrev: Han har sällan priserna i huvudet men man kan få en aktuell prislista mejlad till sig av honom.
Det kan man säga. Jag fick påminna honom om det nya priset för pi60 i rå mdf i monteringsats igår.![]()
Inget negativt om Ingvar bara att det är mycket triviala saker att komma ihåg som inte passar hans minnestyp.
martinfor skrev:Detsamma!! Det är alltid trevligt att träffa likasinnade...
Jag är mkt velig i frågan om uppg till piPs, ena dagen har jag bestämt mig för att ringa. Nästa dag så tycker jag det är dumt att hosta upp de pengarna när jag i alla fall vill satsa på ett par pi60. Där nånstans är jag idag. Fast mitt HTPC-bygge har redan sprängt budget på i princip alla delar så det kanske inte blir nån förändring på ett tag.... Hade förväntat mig lite mer av piPs, men de var ju som sagt lite för råa för att få en klar uppfattning. Hur funkar dina?? Värt pengarna???
Vad kör du för kringutrustning?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster