Tack så mycket!
Har ju haft dem ett tag nu men jag är inte ett dugg mindre löjligt glad...
Har bjudit hem 10-15 personer hittills som velat provlyssna dem och kört ena riktiga demos
piP har fått stå bredvid med den flyktiga kommentaren "jag använde dem bara för att trimma in ljudet på i28+basdelar, de ska flyttas snart" när de i själva verket har varit inkopplade.
Därefter har jag börjat med Katie Melua - Nine Million Bicycles på -17dB på denon 3805, för att fortsätta med Infected Mushroom - Nooon på -11dB.
Sedan tänder jag lyset och ursäktar dem att jag lurats och ENDAST spelat på de små piP.
Det enda som har överträffat de haksläpp jag hittills har fått se vid detta avslöjande har varit efter en omgång med Nitin Sawhney - Anthem Without Nation på -2dB spelat genom i28+basmoduler
"THX Jurassic Major Bass" som låter som en dinosaurie som trampar genom skogen o ryter lite hemskt är RIKTIGT fräckt oxå
Till film är jag mest nöjd med den totala självklarheten och kraften som systemet presterar. Volymen åker lätt upp 3-4 dB extra jämfört mot piP men ändå har jag aldrig upplevt ljudet som besvärande. Det är lugnt som en filbunke även i de värsta utbrotten!
Nu är det bara att spara till Y-2 och nya förstärkare, sen blir det dvd och cd-skivor för hela slanten