Moderator: Redaktörer
Hetsporren skrev:Inte för att vara sån, men om jag Varför inte skriva en tid på forumet och lära "känna" lite folk innan du önskar bjuda in dig i någons privata hem? Bara en fråga. *no offence*
Nefilim skrev:Hetsporren skrev:Inte för att vara sån, men om jag Varför inte skriva en tid på forumet och lära "känna" lite folk innan du önskar bjuda in dig i någons privata hem? Bara en fråga. *no offence*
Jag ser det inte som att han "bjuder in" sig själv! Jag läser det som en fråga eller önskan...
Hetsporren skrev:Inte för att vara sån, men om jag hade ägt pi60 så hade jag knappast bjudit hem en helt okänd och ny medlem för att lyssna på högtalare. Men det är ju jag det. Varför inte skriva en tid på forumet och lära "känna" lite folk innan du önskar bjuda in dig i någons privata hem? Bara en fråga. *no offence*
Pinnick skrev:Hehe . Men alltså. Vad är det för plikt? Ino-Oehman vill ju inte ha mer jobb och bygga grejor. Det är väl snarare en björntjänst man gör'an isf genom att dema grejor
Köper jag grejor så har jag ju inga plikter hit och dit på något vis. Man ska väl inte överdriva. Men man kan ju vara snäll och ta sig tid och låta folk lyssna. Men det är ju en annan sak. IngOehman säljer nog sina grejor bäst själv i de mängder han anser rimliga.
mvh
krstuns skrev:Hej igen!
Jag blev inte bortskrämd. Jag har full förståelse varför ni blev upprörda. Men efter att ha läst så mycket bra om dessa högtalare så ville jag lyssna på dem.
/Krister
Hetsporren skrev:Inte för att vara sån, men om jag hade ägt pi60 så hade jag knappast bjudit hem en helt okänd och ny medlem för att lyssna på högtalare. Men det är ju jag det. Varför inte skriva en tid på forumet och lära "känna" lite folk innan du önskar bjuda in dig i någons privata hem? Bara en fråga. *no offence*
krstuns skrev:Nu har jag lyssnat på Merkurius pi60, tack så mycket!
realist skrev:Mine Carlsson:
OD 11 Palisander
OA 12 Palisander
OA 14 Palisander
OA 116 Palisander
OA 2212 Palisander
OA 6 MK I Hvitt
OA 51 Palisander
OA 52 Hvitt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster