wayfarer skrev:Så Bamsefar, du försökte bara spara en slant på förvaringen när du erbjöd att låna ut dem.
Nejrå, jag har redan gratis förvaring

Moderator: Redaktörer
wayfarer skrev:De är jättesköna de där reklamfilmerna. Det tråkiga är bara att all fulöl köpt över internet som jag har smakat har varit bättre än Spendrups Export. Spendrups är verkligen bland de värsta ljuslagerölen som finns i detta land. Det är en kokta grönskarsmakande platt sak som inte är värt att dricka. Den är faktiskt så illa så att jag heller skippar att dricka öl än svingar en spendrups när jag åker på Sweden Rock Festival.
Så ni kommer få betydligt bättre saker hos mig.
wayfarer skrev:De är jättesköna de där reklamfilmerna. Det tråkiga är bara att all fulöl köpt över internet som jag har smakat har varit bättre än Spendrups Export. Spendrups är verkligen bland de värsta ljuslagerölen som finns i detta land. Det är en kokta grönskarsmakande platt sak som inte är värt att dricka. Den är faktiskt så illa så att jag heller skippar att dricka öl än svingar en spendrups när jag åker på Sweden Rock Festival.
Så ni kommer få betydligt bättre saker hos mig.
Jag kommer! Så för er som vill ragga på en långhårig blondin så... ta er chans!
Så nu är det inte så långt kvar innan mitt hem invarderas av en grupp faktiskt folk. Det blir nog trevligt. Om det är någon mer som vill komma så hör av er snarast så ni får infon vart det hela är.
Blev inte bakis heller, men att kalla det för lördagen den 10 mars är helt fel. Jag var åtminstone där fler timmar på söndagen den 11 mars
var du där när de bar ut den lilla puffran?
rustar de för jihad eller?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster