Hej
Efter att läst det mesta som skrivits på detta forum om Ino Audio så har man blivit väldigt intresserad av dessa skapelser. Jag har fn 5 st Swans M1 tillsammans med Primare elektronik i form av SP31.7, dvd26 och Cayin d1205.1A.
Går i i flera olika tankar att förändra mitt system men först skulle jag vilja provlyssna piP alt pi60. Finns det någon vänlig själ i Dalarna som har möjlighet att visa och dema sin anläggning en liten stund? Skulle verkligen uppskatta det.
Hur som helst så kommer jag nog att addera till Pp-2 till mina Swanar istället för min Peerless xls sub. Sedan är frågan om piP spelar bättre än mina M1:or!? Är den någon som har en åsikt om detta?
Ett annan förändring som jag funderar på är att sälja hela min set-up för att kunna finansiera ett par pi60 och sedan addera till en billigare reciever och dvd spelare ex vis denon avr 2807 (som någon trodde hade samma försteg som den kritikerrosade 2105) och en denon 1730. För bioljudet så kan jag ha ett antal MP-högtalare som center och surroundhögtalare. Vad tror ni om den förändringen jmf med tidigare fundering om piP?