ps.. färdigskattade pengar dessutom, dvs minst 30% med i realiteten vilken är 4000:- kronor brutto
Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Cyklar lite... trots det är 3000:- hyffsat bra betalt för en kvälls arbete...
Hetsporren skrev:Ett svårt beslut för somliga, enkelt för andra.
Why not?Bill50x skrev:Om jag inte gör en "Hetsporre" och köper svartlackade Audio Pro istället
Ojdå, det känns som en annan tråd...Bill50x skrev:Vad är skillnaden mellan de två, Hetis?
Pinnick skrev:hur ligger pr18 till jämfört med piPs ? enligt vissa poster här på forumet så låter pr18 bättre än piP i alla fall? Studiomonitorvarianten av piPs och pr18 skiljer ju inte mycket i pris färdigmonterade. Fast de kanske inte finns i monteringssats iofs, pr18 alltså. pr18 har väl lite större bas och dyrare diskant.
blixten_no1 skrev:kolla va de står för modell nummer....
Ino-B59x för piPs
Ino-B59 för piP
blixten_no1 skrev:så står de i prislistan iaf. men bara att ringa IÖ för säkerhets skull. men vet ju inte om han har ändrat nått...
Kaffekoppen skrev:Du har fel element. Troligen fel delningsfilter med.
Magnusjohansson skrev:Stackas IÖ, jag var också där igår, och han hadde jetlag sedan han varit i USA. Och det kom bara fler och fler och skulle handla. Jag kom dit vid 10:00 och kom där ifrån vid 15:30.Men det var trevligt. Fint väder osv. Sen är han ju så otroligt trevlig och intressant att prata med.
Men jag hadde på känn att det skulle bli fel någon stans. Det var lixom som upplagt för det.
Kaffekoppen skrev:Njae, det är synnerliggen prisvärt enligt dig - inte enligt mig
Precis liksom Iö har jag svårt att skilja dem åt, men visst finns det skillnader där...
Själv tycker jag det är rätt svårt att välja mellan dem...![]()
(Fast ibland är det lätt, det beror ju på omständigheterna.*)
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 16 gäster