Moderator: Redaktörer
Hetsporren skrev:Han har tydligen inte tid att lyssna av sin svarare/ringa mig i alla fall...
UrSv skrev:Hetsporren skrev:Han har tydligen inte tid att lyssna av sin svarare/ringa mig i alla fall...
Ja, eller så inser man snabbt att han får typ 5000 mail per vecka och förmodligen ett par hundra samtal/meddelanden och inser då lätt att han kanske inte hinner med att lägga 184 timmar per dygn på det eftersom det är en omöjlighet att lösa? Snabbt drar man då slutsatsen att man inte kan lasta honom för det och ringer ett par gånger till tills man fått tag i honom direkt? Man kan väl knappast förvänta sig svar inom två dagar?
Ja, så resonerar jag i allafall...
guru skrev:UrSv skrev:Hetsporren skrev:Han har tydligen inte tid att lyssna av sin svarare/ringa mig i alla fall...
Resonerar du även så när din bil strular eller när ditt bredband lagt av ?
Hetsporren skrev:guru skrev:UrSv skrev:Hetsporren skrev:Han har tydligen inte tid att lyssna av sin svarare/ringa mig i alla fall...
Nej, det gör jag inte. Men i detta fall tycker jag absolut att man bör ta hänsyn till en mängd faktorer och jag har sällan mer brådis än att det därför gärna får gå några dagar innan IÖ hör av sig.
Kan förresten tillägga att högtalarna missade Stockholmståget i söndags.
JeLe skrev:Mr_Ekan skrev:Ljusare pissgul. Gärna påkletat av Nattlorden.
//Ekan
Är det "han" nattlorden som har de "sköna" gröna!![]()
![]()
![]()
Jävlar vad fula de är!![]()
Nattlorden skrev:Det är Hetsporrens tråd och han har sett dem IRL, så man kanske skall utmana ödet om en kommentar.
guru skrev:UrSv skrev:Hetsporren skrev:Han har tydligen inte tid att lyssna av sin svarare/ringa mig i alla fall...
Ja, eller så inser man snabbt att han får typ 5000 mail per vecka och förmodligen ett par hundra samtal/meddelanden och inser då lätt att han kanske inte hinner med att lägga 184 timmar per dygn på det eftersom det är en omöjlighet att lösa? Snabbt drar man då slutsatsen att man inte kan lasta honom för det och ringer ett par gånger till tills man fått tag i honom direkt? Man kan väl knappast förvänta sig svar inom två dagar?
Kaffekoppen skrev:Hetsporren!
Såg du mitt PM om alternativ transport?
Hetsporren skrev:Japp, det har jag. Minns knappt hur de såg ut, det var annat trevligt som gjorde störst intryck på mig den gången (läs: whiskey-samlingen/föreläsningen) och jag hoppas kunna göra ett återbesök vid tillfälle.
Angående finishen så låt mig säga så här: Om du, mike34 och Affald skulle skicka in era piP:ar till en piP-skönhetstävling, så skulle nog ingen vinna...
Så här såg "fuktskadan" ut..Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster