Moderator: Redaktörer
guru skrev:Katalog och katalog, det vore trevligt att se resten av produkterna också.
Svårt att säga hur man ska utforma en vägg om man inte vad vad man ska bygga till.....Ett pris vore också bra.
guru skrev:Finns det någon version av tex piP som man kan bygga in i väggen , in-wall eller vad dom nu kallar det ?
UrSv skrev:Nu slant vi ju in på CC men jag avsåg faktiskt svaret på den direkta frågan:guru skrev:Finns det någon version av tex piP som man kan bygga in i väggen , in-wall eller vad dom nu kallar det ?
Dvs det finns, minst, en version av piP för inbyggnad i vägg och den kallas piP-VI (för Versatile In wall) samt andra versioner av denna för t.ex. vinkällare eller helt anpassad.
Affald skrev:UrSv skrev:Nu slant vi ju in på CC men jag avsåg faktiskt svaret på den direkta frågan:guru skrev:Finns det någon version av tex piP som man kan bygga in i väggen , in-wall eller vad dom nu kallar det ?
Dvs det finns, minst, en version av piP för inbyggnad i vägg och den kallas piP-VI (för Versatile In wall) samt andra versioner av denna för t.ex. vinkällare eller helt anpassad.
Hur ser en piP VI ut?
Synnerligen intressant för min egen del VS HD12 kanske?!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster