Moderator: Redaktörer
Xenod skrev:Merkurius:
Ja, Öhman skulle titta in här sa han. Kanske bäst någon ringer honom och kollar läget?
Jag har tyvärr ganska körigt från idag - söndag, för min flickväns 3 bröder kommer hit och hälsar på.
Merkurius skrev:Vet någon om Ingvar har kommit tillbaka från staterna?
Merkurius skrev:Vet någon om Ingvar har kommit tillbaka från staterna? Jag har för mig att det skulle äga rum något LTS-möte i Göteborg den 20-21 oktober, är det någon som kan verifiera detta? Jag pratade nämligen med honom tidigare och då kanske det skulle gå att ordna akustikkonsultation nån dag eller dagen innan mötet, det är därför jag frågar
Audix skrev:Ja, det är LTS-möte 20-21:e oktober. När jag pratade med honom så nämde jag att du troligen önskade ett besök.
(Mer info om LTS-mötet: ltsgbg@yahoo.se)
Merkurius skrev:Denver ligger ju i Colorado och Colorado ligger ju lite åt väster om mitten av staterna. Jag gör nog bäst i att vänta till kvällen
paa skrev:Merkurius skrev:Denver ligger ju i Colorado och Colorado ligger ju lite åt väster om mitten av staterna. Jag gör nog bäst i att vänta till kvällen
Lägg till 6 tim personlig iö-tidsförskjutning också!![]()
I vilket fall verkar han ju skriva på faktiskt ibland också från USA, bara att hugga telefonen när du ser att han just skrivit ett inlägg...
olof skrev:Nämn under inga omständigheter den 17e oktober för honom för då är han min![]()
![]()
olof skrev:Nämn under inga omständigheter den 17e oktober för honom för då är han min![]()
![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster