Får försöka vara med nästa gång helt enkelt!
[slrt]
Moderator: Redaktörer
Mr_Ekan skrev:Jag trodde att Wolfie hade Dynaudiokeps, körde Mazda och sov i latexlakan som alla andra värmlänningar?
Mr_Ekan skrev:Jag trodde att Wolfie hade Dynaudiokeps, körde Mazda och sov i latexlakan som alla andra värmlänningar?
mike34 skrev:Mr_Ekan skrev:Jag trodde att Wolfie hade Dynaudiokeps, körde Mazda och sov i latexlakan som alla andra värmlänningar?
![]()
![]()
![]()
Du törs skriva nu va? när du jobbar på kontinenten
![]()
Du har fel på två punkter i alla fall
ck skrev:När blir det tillfälle för en ny sammanstrålning hemma hos dig Bamsefar?
Jag är ju väldigt sugen på att lyssna på underverken som skapar allt välljud våningen under mig
/grannen som slår ner väggar
Bamsefar skrev:ck skrev:När blir det tillfälle för en ny sammanstrålning hemma hos dig Bamsefar?
Jag är ju väldigt sugen på att lyssna på underverken som skapar allt välljud våningen under mig
/grannen som slår ner väggar
Hehe, jo Jonas på http://www.kylning.com är bra sugen han med
Finns inget bestämt än - ligger nog långt fram...
Bamsefar skrev:ck skrev:Hehe Jonas är sugen också. Kul att jag aldrig stött på dig Kylning då jag är där minst 3ggr i veckan
Vem är inte det![]()
Mr_Ekan skrev:mike34 skrev:Mr_Ekan skrev:Jag trodde att Wolfie hade Dynaudiokeps, körde Mazda och sov i latexlakan som alla andra värmlänningar?
![]()
![]()
![]()
Du törs skriva nu va? när du jobbar på kontinenten
![]()
Du har fel på två punkter i alla fall
Bitte utveckla.
Bamsefar skrev:ck skrev:Tydligen har vi nästan likadana datorer nu för tiden
Vilken av dom talar vi om ? Servern eller Quad Core maskinen ?
shit... måste justera datumetAlmen skrev:Jag är busy hela den helgen, så tyvärr...
Men koppen, blir det inte stressigt med inflyttningsfest 24:e om du skall vara i Gbg på fredagen?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 4 gäster