Du ändrade väll Nicke till screen?screen skrev:Nä, det funkade inte...den hittade inget.
Moderator: Redaktörer
Rydberg skrev:Jag ser iallafall bilderna, coolt att du även beställt basmodulerna i "pianolack"
Btw, du bör inte ha bakkanalerna på samma höjd.
Alexi skrev:Du ändrade väll Nicke till screen?screen skrev:Nä, det funkade inte...den hittade inget.
Nicke skrev:Rydberg skrev:Jag ser iallafall bilderna, coolt att du även beställt basmodulerna i "pianolack"
Ingen placering är väl optimal hos mig,men jag har ju inget val så att säga,tycker det låter jäkligt bra iallafall men lär väl få "stryk" av Ingvar när han kommer![]()
Mvh Nicke
niklas skrev:Vad är det för slutsteg?![]()
Du har inte funderat på att hitta ett annat rum för de fina högtalarna? Det ser lite trångt ut... (i56 placerade i hörn är väl inte riktigt optimalt).
Alexi skrev:Oj det var det kalaste rum jag någonsin sätt Ino högtalare i. Inte änns en matta på golvet och dörröppning mellan högtalarna och soffan direkt mot bakväggen. Det måste låta mycket speciellt, skulle vara spännande att höra.
Varför både en i14 och en d3?
Edit: Vad olika saker vi reagerar på
Rydberg skrev:Nicke skrev:Rydberg skrev:Jag ser iallafall bilderna, coolt att du även beställt basmodulerna i "pianolack"
Ingen placering är väl optimal hos mig,men jag har ju inget val så att säga,tycker det låter jäkligt bra iallafall men lär väl få "stryk" av Ingvar när han kommer![]()
Mvh Nicke
Alexi skrev:Menar du pi121es?Naqref™ skrev:För att svara på topic: pr120
Rain skrev:Ser för djvligt ut, kan inte låta speciellt mycket bättre heller.
Max_Headroom skrev:Rain skrev:Ser för djvligt ut, kan inte låta speciellt mycket bättre heller.
Ougah bougha!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster