Moderator: Redaktörer
Mr_Ekan skrev:En bekant matade sina piP lite hårt med följden att ena basens kon "vek sig" sig just nedanför upphängningen. Talspolen förföll ha dundrat in i polstycket därvidlag. Resultat: tystnad...
LypsylateX skrev:Det verkar finnas en ansenlig mängd människor som spelat sönder piP, och jag kan fanken inte begripa hur.
Jag har plågat mina oerhört med diverse musik som har väldigt djup bas, men det är helt enkelt inte möjligt att spela sönder dom om man bor i lägenhet.
Strauss skrev:Då var det iofs så högt att näsblodet sprutade
Svante skrev:Om det är helt tyst skulle jag ändå gissa på nåt i slutsteget. Delningsfiltret går knappast sönder, och att alla fyra elementen skulle dö... Nä. Då måste det ha låtit mycket och illa och länge innan hon fick tyst på det.
Jag gissar i bästa fall på en säkring i slutsteget, i värsta fall trasigt slutsteg och säkring.
Varifrån kom röklukten?
Iqbad skrev:Det är synd att jag inte har någon annan föstärkare just nu som man skulle kunna prova med.
Svante skrev:Iqbad skrev:Det är synd att jag inte har någon annan föstärkare just nu som man skulle kunna prova med.
Hörlursutgången på nån dator? Borde gå att testa om det kommer något ljud iaf.
Iqbad skrev:Svante skrev:Om det är helt tyst skulle jag ändå gissa på nåt i slutsteget. Delningsfiltret går knappast sönder, och att alla fyra elementen skulle dö... Nä. Då måste det ha låtit mycket och illa och länge innan hon fick tyst på det.
Jag gissar i bästa fall på en säkring i slutsteget, i värsta fall trasigt slutsteg och säkring.
Varifrån kom röklukten?
Jag misstänker att det lät jävligt illa i en längre tid, ...
Strauss skrev:LypsylateX skrev:På vilken sida om Örebro bor du, ungefär sådär?
Lundby, kika förbi när du vill!
LypsylateX skrev:Själv bor jag centralt väster, så det är inte långt undan. Dessutom jobbar jag åt ditt håll, där det finns lite antenn-torn å så...
LypsylateX skrev:Vad har du för gottigt att lyssna på?

LypsylateX skrev:Ps. Dagens kluring åt er... vad är det för skillnad på ett torn och en mast?
Strauss skrev:En mast har stag, ett torn står fritt. Fick vi lära oss i lumpen när vi undrade varför dom inte kunde bygga master utan stag som skulle slås ner i tjälen
avr7000 skrev:Vire.... som hjälper masten att stå upprätt
Strauss skrev:Där ser man, då kanske vi har ett par gemensamma bekanta
Strauss skrev:
Användare som besöker denna kategori: Knuttebaloa och 11 gäster