IÖs C system inbyggda högtalare.

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

IÖs C system inbyggda högtalare.

Inläggav matså » 2008-10-05 17:39

Har läst lite i IÖs manifest mycket intressant.

Men jag såg att Ingvar gör även inbyggnadshögtalare system C (tror jag det heter), och han bygger in härligheten. Vaoo tänkte jag. Nu har jag knappast råd men i framtiden kanske :) Är det någon här som har ett dylikt system, är ni nöjda och finns det bilder?

Imorgon eller på tisdag skall jag försöka få fatt i maestro himself, om jag nu vågar. Ingvar är nog en som blir mycket arg om man frågar honom, eller så är han trevlig o prata med. Är väldans nervös men samtidigt lite nyfiken. :)

Men tänk om han svara, jaså det är du matså vad fan vill du, skall du ha smäll? Fast det gör han nog inte, hoppas jag
Nu med Monitor Audio RX6, Yamaha 673. Ber om ursäkt för att min IQ är över den normala!

Användarvisningsbild
Jax
Slacktivist/Admin

Inläggav Jax » 2008-10-05 17:44

Tråden gör sig bättre här.
- Militant slacker

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Inläggav matså » 2008-10-05 17:52

Jax skrev:Tråden gör sig bättre här.

Naturligtvis, glömde, tackar :)
Nu med Monitor Audio RX6, Yamaha 673. Ber om ursäkt för att min IQ är över den normala!

Kaffekoppen
Inaktiverad

Inläggav Kaffekoppen » 2008-10-05 17:57

Ingvar är enormt trevlig och hjälpsam!

Föreslår kontakt senast imorgon kväll eftersom han är på väg utomlands (tisdag).

Användarvisningsbild
martinfor

;

Inläggav martinfor » 2008-10-15 15:48

Hej

Jag har ett cc-system bestående av 7st cca1 och för basen står profundus p2. Hur låter det då? Man kan väl säga att det duger :-) Körde från början med receiverns inbyggda delningsfilter till basarna (Denon 3806) det är dock inte att rekommendera, låter helt enkelt dåligt. Fick sedan tag på ett beggat Ino c8 filter. Det har helt klart mkt bättre justeringsmöjligheter, vilket gör att resultatet är mer än tillfredställande nu. Jag är mkt imponerad av det ljudtryck och ljudkvalitet dessa små bredbandselement klarar

Användarvisningsbild
rexq

Re: IÖs C system inbyggda högtalare.

Inläggav rexq » 2008-10-15 17:07

matså skrev:Men tänk om han svara, jaså det är du matså vad fan vill du, skall du ha smäll? Fast det gör han nog inte, hoppas jag

Han borde egentligen lägga på luren om du ringer så otrevlig som du varit mot honom, men troligen är han trevlig och hjälpsam.

Återgå till Wänner af Ino