Moderator: Redaktörer
Erik_AA skrev:Han kör Denon 2105 som stärk till piP, pi60s och A2 samt nån hörlursstärk till piM. Vet inte vad han har för CD-spelare. Kablar av enkelt slag.
Rummet är ganska enkelt, rektangulärt med draperier på framvägg och sidoväggar bak till lyssningsplats. Han har hyllor med fonogram bakom draperierna. Lågt soffbord med 1000 grejer på (resten av rummet är inte så välstädat heller...). Han har ACO-grå skivor bakom och på sidorna om högtalarna. Självklart heltäckningsmatta. Framväggen är betong, väggen bakom lyssningspos är av nåt porösare material. Taket är i trä och är läktat. Vet inte om han har några basabsorbent, väl gömda i så fall, kanske sockeln som den bakre soffan står på?
Erik_AA skrev:Jaha, lol.
Har för mig att han sagt att han inte äger nåt stort system (>pi60s) själv men jag kan minnas fel.
PojkenMedTur skrev:Inbillar mig att han skrivit något någon stans om att han inte behöver mer än si och så många bas-moduler själv och isf borde han ju ha delat system...
shifts skrev:PojkenMedTur skrev:Inbillar mig att han skrivit något någon stans om att han inte behöver mer än si och så många bas-moduler själv och isf borde han ju ha delat system...
Där står ProfundusY-4 i källaren i alla fall.
Kaffekoppen skrev:Ingvar har en lägenhet också
Där spelar bla ett Brystonsteg...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster