i14 får nya skor

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

pingvinlakrits

Inläggav pingvinlakrits » 2009-01-19 13:22

tan: visst kan det se annorlunda ut och framforallt kanslan i ett rum kan ju vara annorlunda an pa bild. Vi hade ju ett "allrum" tidigare nar vi bodde pa mindre yta och nu har vi ett dedikerat vardagsrum som vi tankte forsoka halla lite mer avskalat men forsoka fa till lite ombonat.

Textil och absorbentbiten ar svar eftersom vi helt enkelt inte hittat tyger som vi kan matcha ihop / bryta av med som vi gillar.

Allt kanns provisoriskt fortfarande och for mig som inte er van vid (en hel del) vita veggar sa er det som att borja om och tenka annorlunda. Det far ta sin tid. Vi gillar ju jordfarger men kan tenka oss bryta av med nagot poppigare men vill inte ha ett virrvarr av monster och ferger.

Vad galler basmodulerna sa borjar jag allvarligt fundera pa att bygga om dem till port framat eller bakat sa man kan stapla i14 pa dem. Terminal och basport er ju undertill pa dessa. Vet dock inte om det gar att bara flytta basporten eftersom dempmaterialet er special och hur det blir med portlengden, den er ju hogre en den er bred/djup. I nuvarande skepnad er det svart att konsolidera placeringen med kabinettssekretaren.

M50: tack, det varmer! :D

Kaffekoppen: ska bli! :)
Inaktiv

Kaffekoppen
Inaktiverad

Inläggav Kaffekoppen » 2009-01-19 14:58

Du kan få ta en titt hemma hos mig hur det ser ut med i14 på basmodul... lätt ordnat - mina är byggda för just det egentligen..

Användarvisningsbild
E

Inläggav E » 2009-01-21 00:00

pingvinlakrits skrev:Vad gäller absorbentplacering i förhållande till TV:n är jag och sambo överens om att det inte är snyggt med att hålla linjen med överkanten med TV, då får de hellre bryta av och vara lite assymetri i det hela, [...]

Håller med om att det ser bättre ut!

Mvh E*
Faktiskt.io – ingenting obekvämt!

Föregående

Återgå till Wänner af Ino