Då min prislista är nått år gammal så undrar jag om nån vet det aktuella priset för pIP i monteringssats i rå MDF?
Min svåger fick lite abstinens över en vettig stereo efter att ha lyssnat hos mig.
Moderator: Redaktörer
Nasjo skrev:Erik_AA skrev:4500 kr (per prislista 2009-1)
Är inte det utan låda och kallas byggsats?, monteringsats är väl med låda och kostar 6000kr? men för det priset kan man ju välja mellan lite olika fanér också.
Mvh Jonas
UrSv skrev:Nasjo skrev:Erik_AA skrev:4500 kr (per prislista 2009-1)
Är inte det utan låda och kallas byggsats?, monteringsats är väl med låda och kostar 6000kr? men för det priset kan man ju välja mellan lite olika fanér också.
Mvh Jonas
Nej, det är med låda i rå MDF. Utan låda kostar det typ SEK 3600. SEK 6000 är med låda i industrilack eller som du säger ett av ett antal standardfanér.
monsj skrev:Vad innebär monteringssats egentligen. Dvs vad är gjort och vad behöver en tummen-lite-halvt-mitt-i-handen person som jag göra själv ?
/M
Nerikso skrev:Och därmed blev man ännu mer sugen på ett köp.
Måste bara fixa en provlyssning innan jag sätter mig i bilen och kör till Stockholm.
//Niklas
bomellberg skrev:Nerikso skrev:Och därmed blev man ännu mer sugen på ett köp.
Måste bara fixa en provlyssning innan jag sätter mig i bilen och kör till Stockholm.
//Niklas
Om du ger dig iväg så kanske jag kan få vara med och sponsra din resa, mot att du hämtar en sats till mig också?
Mvh,
/Bosse
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster