Någon som kan hjälpa mig med en ritning på Profundus P lådan till W85 basen?
Edit: Nytt försök, basarna ligger på hyllan o blir dammiga..
Moderator: Redaktörer
komorok skrev:Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med ritningen, men jag kan ge dig ett litet
men bra råd: Ring Ingvar. Han är notoriskt dålig på att svara på mail
och medger det också.
dave19 skrev:Tydligen är han notoriskt dålig på att svara i telefon också. Har försökt nå honom senaste 2 veckorna på telefon.
Förmodligen är det för att han jobbat så mycket eller så har jag ringt vid fel tider.
mvh
David
imac skrev:Någon som kan hjälpa mig med en ritning på Profundus P lådan till W85 basen?
Edit: Nytt försök, basarna ligger på hyllan o blir dammiga..
Raukman skrev:
Som sagt så blir det inte rätt dämpmaterial, då han kör med polyeterskum, går nog säkert att få bra ändå men helt rätt blir det inte!
Mvh Peder
dave19 skrev:komorok skrev:Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med ritningen, men jag kan ge dig ett litet
men bra råd: Ring Ingvar. Han är notoriskt dålig på att svara på mail
och medger det också.
Tydligen är han notoriskt dålig på att svara i telefon också. Har försökt nå honom senaste 2 veckorna på telefon.
Förmodligen är det för att han jobbat så mycket eller så har jag ringt vid fel tider.
mvh
David
imac skrev:Jag köpte en bas (ej av IÖ) o tänkte fixa lådan själv, men det har ju inte gått så bra än så länge..
Är lite inne på det som du säger att IÖ inte är så intresserad av att lämna ut ritningen..
Så jag hoppas på att det finns någon här som har bra koll eller har byggt en som kan hjälpa mig.
TON:
Jag vet inte vad som skiljer sig mellan W84 o W85 lådan, kanske någon som har koll på detta?
imac skrev:Jag köpte en bas
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster