Moderator: Redaktörer
Ohrnie skrev:Kan elementen fästas ovanför korken om man har det på baffeln?
Ohrnie skrev:Jag tänkte använda ett par kork tabletter "underlägg" de är ca 2,5 mm tjocka.
Ohrnie skrev:Jag var faktisk och tittade på linoliummattor igår men hittade inget jag gillade, det var senare, medans jag lagade mat som tanken på kork dök upp.
Ett annan ide som jag har är gummi, ni vet typen som sitter på greppdelen på reklamkulspettspennor. jag tycker om känslan och mattheten i det men vet inte riktigt vad det är för material eller vad man skall kunna hitta det i större ark.
RogerGustavsson skrev:Ohrnie skrev:Jag var faktisk och tittade på linoliummattor igår men hittade inget jag gillade, det var senare, medans jag lagade mat som tanken på kork dök upp.
Ett annan ide som jag har är gummi, ni vet typen som sitter på greppdelen på reklamkulspettspennor. jag tycker om känslan och mattheten i det men vet inte riktigt vad det är för material eller vad man skall kunna hitta det i större ark.
Eftersom jag råkar ha en sådan penna på skrivbordet. Du har inte tänkt på att gummi kan vara svårt att hålla snyggt?
Ohrnie skrev:Ett annan ide som jag har är gummi, ni vet typen som sitter på greppdelen på reklamkulspettspennor. jag tycker om känslan och mattheten i det men vet inte riktigt vad det är för material eller vad man skall kunna hitta det i större ark.
Ohrnie skrev:Nu är 2st sprayburkar med plastidip beställda. Kan nog användas till annat om det inte passar på högtalaren.
Återkommer med bilder om det blir något
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster