Moderator: Redaktörer
doppler skrev:Klart du ska sälja steget till mig!![]()
Har letat efter ett 208 länge nu, verkar som man måste sitta och uppdatera alla annonssidor på nätet en gång i minuten för att hinna knipa ett.
PojkenMedTur skrev:Tänkte mest att jag har en så konstig kostnadsprofil på mitt system nu
basar för 11k
slutsteg för 12k beggat
delningsfilter för 5k
benchmarkdac för 6.5k beggat
och jag tänkte inte ens köpa "s"-modellen av iP :S
topparna kostar 20% av hela systemet
shifts skrev:Men om steget hamnar hos någon verkligen vill ha 208:an istället för hos
någon inte riktigt vet vad steget ska vara tillför måste det ju vara en
bättre lösning?
Nä, bara ett steg som levererar rikligt med effekt till rimmligt pris - som dessutom går sönder ibland.ivor-isobarik skrev:NAD208, är det ett slags referenssteg här på faktiskt?
andershelin skrev:Skulle jag kunna driva pX-2 med min Denon 2105 och pi 60 med mitt NAD 208?
PojkenMedTur skrev:Blir det någon hörbar skillnad om man driver ett par px2 med ett NAD208 jämfört med något digitalsteg eller ett pa-steg eller något halvkefft kina-steg?
Känns som mitt 208 är lite overkill för iP+px2-setupen men ska jag sälja det vill jag helst veta att jag kan få samma prestanda för 2000kr på något sätt.
Vad säger panelen?
PojkenMedTur skrev:Blir det någon hörbar skillnad om man driver ett par px2 med ett NAD208 jämfört med något digitalsteg eller ett pa-steg eller något halvkefft kina-steg?
Känns som mitt 208 är lite overkill för iP+px2-setupen men ska jag sälja det vill jag helst veta att jag kan få samma prestanda för 2000kr på något sätt.
Vad säger panelen?
edit:
t.ex ett sådant här istället:
http://hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=7793
MagnusÖstberg skrev:Det får du aldrig.PojkenMedTur skrev:skulle sälja det för 9.5k om jag säljer det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster