Vilken är din dröm?

Moderator: Redaktörer
Bamsefar skrev:Oops
Ja säg det... då måste man nog vara medlem på något annat forum också för att hänga med i svängarna
MagnusÖstberg skrev:Brum brum är min gissning - Bamsefar gillar BMW
Wolfie skrev:Jag tror att det kan vara en trevägare på G kanske?
Bamsefar skrev:Öhhh okej, dags stoppa pressarna kanske....!
Nej jag vägrar, totalt, Ino Audios trevägare aka Holografisk Audio Dart Vader <what-ever>. Jag såg bild på dessa för bra länge sedan, och redan då insåg jag att jag aldrig kommer skaffa dom. Hade Ino Audio gjort som jag vill, ett par i34es med ett par inbyggda Infra-Y (en på varje SIDA) så hade jag kanske varit intresserad en gång i tiden....
Nej det är inte en Porsche.
Nej det är antagligen inte en BMW, inte för att jag inte vill utan för att BMW säljarna är så jobbiga och inte riktigt inser att en bil för över en mille direkt jämförs med supersportbilar och då står sig BWM rätt slätt - dessvärre....
Men visst är det något på fyra hjul....
...men då krävs det att någon är beredd att betala för mina i34es, och let's face it - det lär antagligen inte inträffa ety de är mycket dyra !!!
BellsnWhistles skrev:faktiskt.se får ofta karaktären av ett väldigt internt forum.
Shifts kommentar är inte unik på något vis, jag tycker det är synd för alla oss som läser trådar, med behållning, men som inte personligen känner personerna bakom nicks och avatarer.
Man kanske ska tänka på att det trots allt är ett publikt forum?
Max_Headroom skrev:Inte Porsche och inte BMW... Bamsefar har fått korn på en Alfa Romeo 8C. Eller en Bristol Fighter.
Dagens tips: Behåll högtalarna, låna dom pengar du behöver till bilen. Pengar är gratis, nästan. Löjligt låg ränta, du får dra av 30% av den redan låga räntan.
PojkenMedTur skrev:Jag som trodde bamsefar var tät? =(
gnypp45 skrev:PojkenMedTur skrev:Jag som trodde bamsefar var tät? =(
Definiera "tät". Pratar vi inte om inköp av bilar i miljonklassen?
Jag skulle lätt ha behålligt högtalarna. Det finns väl fräscha, toksnabba bilar som är mindre dyra i inköp och drift? Kombinera det bästa av två världar, liksom!
PojkenMedTur skrev:Trodde bamsefar iaf var halvtät mtp hans smak för fina saker, shyssta uttalanden som "behöver man fråga vad det kostar..." och att han inte ens brydde sig om priset när han budade på sin lägenhet (:
Bamsefar skrev:Det är också ett sätt att skydda mig själv mot alltför dumdristiga köp, en sak in en sak ut, på ett ungefär.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster