Moderator: Redaktörer
rotel2 skrev:Estetisk tävling??? Är det ett skämt!!? De bidrag som man kan ta del av på deras hemsida ser inte alls bra ut!
rotel2 skrev:Estetisk tävling??? Är det ett skämt!!? De bidrag som man kan ta del av på deras hemsida ser inte alls bra ut!
Simp_the_pimP skrev:Blå hammarlack som jag har däremot...
Simp_the_pimP skrev:I en estetisk tävling gör du nog tyvärr det med gröna stenhögtalare, Komorok.
molle skrev:Hembiobutiken anordnar Hembio-SM och jag har givetvis ställt upp med min Ino-rigg!
Tyvärr är det en estetisk tävling, prestanda har inget utrymme. Men jag gillar ju Inos estetik, och med a little help from my friends så hoppas jag att kunna ta hem det här. In och rösta! Make it count!
http://www.hembiosm.se/bidrag/24-mathias-westrell
Komorok skrev:Simp_the_pimP skrev:Blå hammarlack som jag har däremot...
Shittt asså, bara att kasta in handduken.
PS. Jag tycker det är kul att du har behållit den fantastiska originallacken.
Evil_Homer skrev:rotel2 skrev:Estetisk tävling??? Är det ett skämt!!? De bidrag som man kan ta del av på deras hemsida ser inte alls bra ut!
Fast... då röstar man väl inte?
Ser inget problem, gör du?
IngOehman skrev:molle skrev:Hembiobutiken anordnar Hembio-SM och jag har givetvis ställt upp med min Ino-rigg!
Tyvärr är det en estetisk tävling, prestanda har inget utrymme. Men jag gillar ju Inos estetik, och med a little help from my friends så hoppas jag att kunna ta hem det här. In och rösta! Make it count!
http://www.hembiosm.se/bidrag/24-mathias-westrell
Men varför har du ingen bild med duken nere?
Utan duk ser det ju inte ens ut som en bio. Bara ett mysmusikbibiliotek. Inte fy skam förvisso.
Vh, iö
KarlXII skrev:Din förstabild är rent gräsligt dålig.
Ingen av bilderna speglar den trevliga atmosfären som faktiskt finns i verkligheten i det rummet.
Evil_Homer skrev:Förstapriset är väl 28K
Bubbens har jag för mig är jäkligt genomtänkt, sen har vi ju den där med den snygga bakväggen som jag har glömt namnet på.
Paa, en hembio med en skitsnygg bakrevägg söker du rätt den åt mig
LOL på mig själv!!!![]()
![]()
DET ÄR JU BUBBENS SALONG SOM HAR DEN SNYGGA VÄGGEN![]()
![]()
Bubben får min röst om han är med i tävlingen, skall kolla nu på stört om man kan nominera andra, då gör jag det isf.
Nattlorden skrev:Tycker Molles gör sig finfint på bild också, men att peresenterade bilder kanske inte är de jag valt jämfört med vad man sett innan. Men naturligtvis beror det på vad man har för preferenser...
Bubbens bilder har en fantastisk snygg färgbalans i sig, så bilderna i sig själva är mycket njutbara oavsett vad det vore på dem. Funkar det lika bra IRL är det bara att gratulera.
IngOehman skrev:Det verkar stå stilla. Röstar ingen?
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster