Moderator: Redaktörer
Almen skrev:Jag har pi60+bs60 med Bryston 4BST + några a2 och ett någorlunda normalt vardagsrum. Bor i Göteborg.
Välkommen!
Almen skrev:Tack för besöket! Och tack för god ost och öl också, (nästan) allt lokalt!
Morello skrev:Almen skrev:Jag har pi60+bs60 med Bryston 4BST + några a2 och ett någorlunda normalt vardagsrum. Bor i Göteborg.
Välkommen!
Har du kopplat CD-spelaren/signalkällan direkt till slutsteget?
Almen skrev:Tack för besöket! Och tack för god ost och öl också, (nästan) allt lokalt!
Jonas skrev:Instämmer helt och tack för besöket, hoppas du hittar det du söker
spacemonkey69 skrev:Får också instämma och säga tack för besöket. Väldigt roligt när sugna och intresserade människor kommer på besök.
Frisk skrev:Även min tur att tacka för besöket och lyxig korg med godsaker! Kul med likasinnade och intresserade människor! Hann igenom en del musik och några filmklipp men insåg efter besöket att vi inte hunnit dricka något kaffe eller ätit upp bullarna som tänkt. Självklart var demodjävulen på plats och bråkade med streamern. Kanske dumt att vara betatestare när man demar för andra.
Kribban skrev:Fantastiska faktiskt.io
DVD-ai skrev:Och vad tyckte Palrob ?
palrob skrev:DVD-ai skrev:Och vad tyckte Palrob ?
Han var mycket nöjd![]()
![]()
Kort om intrycken:
- Gåshud
- Mkt kraft/dynamik ur "bara" ett par pi60/pi60s
- Otroligt vad bassystemen ger/gör
Som många trådar redan belyst (och så även Sprudel i denna tråd) så har rummet stor påverkan.
Jag har nu haft fördelen att jämföra liknande högtalaruppsättningar i olika rum och upplevt skillnader, utan att direkt kunnat förstå varför.
Men där hjälper faktiskt.io till - mer än gärna, har jag hittills lärt mig.
Har förresten inte skrivit om det ännu, men första besöket kopplat till denna tråd gjordes hemma hos mig av Ing Öhman.
Jag kommer sannolikt inte testa mig fram, utan det kommer bli en åtgärdsplan att genomföra och sedan sitta nöjd (mkt nöjd).
Eftersom det är ett vardagsrum kommer det dock inte bli optimalt.
Håller ännu fast vid initial plan med profX-4 och i14 (och 4 a2)
sprudel skrev:Ja, så trevligt det låter. Då är du välkommen till ett vardagsrum, vanligt o vanligt vete tusan men det låter bra
Tengil skrev:Tack Palrob för besöket och den fina korgen med godsaker, ursäkta att det blev en kort stund idag, men du och bror är välkomna tillbaka när Ni har vägarna förbi, vad hette den där svenska jazziga plattan som du hade med dig, lät riktigt bra och lite blå.
Vh Christer
palrob skrev:Tackar en sista gång för alla inbjudningar och besök ni ordnat.
Tackar även för dialog i tråden och vi PM.
Tråden är härmed avslutad - nu stundar orderläggning.
Kanske återkommer jag med mera i en framtida medlemspresentation.
//PG
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster