Moderator: Redaktörer
Nä fy faro, blanda insexskruvar och krysspårskruvar på fronten är ju ajabaja estetiskt sett!! Dessutom är det precis som Conan säger, insexskruvarna skall vara bak pga hålen i anslutningspanelen. Tänk också på att formen på insexskruvarna kan störa lite akustiskt då skruvskallarna sticker upp en del.Kaffekoppen skrev:Jag körde allt insexskruvar på baselementet och krysspåren bak utan problem. Det är ju snyggare med insexskruvar
Kaffekoppen skrev:Javisst torde de störa! Iallafall teoretiskt, men absolut inte estetiskt
Kaffekoppen skrev:Skulle dessutom tro att de medföljande skruvarna med krysspår sjunker in alldeles perfekt i korgens försänkningar....
Kanske hade andra skruvar? Det problemet uppstod inte med mina, och uppenbarligen inte med Pingvinlakris högtalare heller...Rydberg skrev:Kaffekoppen skrev:Tänk, jag ser inte ens problemet!Kryssskruvens skalle går inte ner i försänkningen och då sprack plasten när tätlisten komprimerades.
Du ger dig inte innan alla världesn piP har skruvarna på rätt ställe!Rydberg skrev:Ok titta nu då!![]()
pingvinlakrits skrev:Suck. Jag som tänkte skriva lite lyssningsintryck här och nu eftersom jag inte hann skriva igår pga omformatering av dator och vårstädning av balkong (och dator). Men nu går ju det bort eftersom jag måste hem, skruva ur sexkantsskruvarna och återställa dem i korrekt lyssningsskick och göra om hela lyssnings-sessionen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster