Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Du antydde att det är svårt att skriva pIp - men så gör inte det då!
Och din kommentar var till svårigheten att säga O&G. o-ock-ge. Både
o-o och k-g är tungtvistare.
Men igen - vad har Ino med saken att göra (mer är att du gillar Ino
så mycket om vill prata ino så himla gärna)?
Om folk säger oggen istället för o-ock-ge:en, så finns det kanske ett
skäl till det - och det var det jag funderade runt. Men jag är rätt säker
på att piP inte har något med det att göra, även om det som sagt är
både kul och hedrande att du vill tala om piP i denna tråd.
Vh, iö
Aerob skrev:Är det bara jag som tänker Onkyo Integra när ni läser Oregra? Jag tycker O&G fungerar bra, varken läser eller säger &-tecknet ändå.
För övrigt så kan denna tråd vara den mest torpederade i Faktiskt historia! Nicke, upp med bilder på skönheten nu!
IngOehman skrev:Så... du säger alltså "Ogg", vilket i bestämd form blir just Oggen!
Vh, iö
IngOehman skrev:Oj, men "obindestreckgen" är ju ännu svårare att säga än "oockge'en".
Eller menade du att du säger oge när du skrev O-G?
Vad är Ugg's?
Vh, iö
Nicke skrev:Jag kan ju inte lägga upp bilder på detta forum,har provat men aldrig fått det till o funka
shifts skrev:Jag tänker OG, på samma sätt som KB, CG osv. även om det betyder att jag skiter i &.
Morello skrev:Stackars Nicke som får sin tråd nedlusad av en massa rubbish!
Nicke skrev:Jag kan ju inte lägga upp bilder på detta forum,har provat men aldrig fått det till o funka
NiklasF skrev:Nicke skrev:Jag kan ju inte lägga upp bilder på detta forum,har provat men aldrig fått det till o funka
här har du lite sidor du kan ladda upp på.
http://imageshack.us/
http://beta.photobucket.com/
mx skrev:Nicke skrev:Jag kan ju inte lägga upp bilder på detta forum,har provat men aldrig fått det till o funka
Jag har försökt ganska länge nu att få ett FTP-konto, men ingen aktiv
moderator/admin kan ordna det, och den som kan ordna det svarar inte på PM.
bomellberg skrev:mx skrev:Nicke skrev:Jag kan ju inte lägga upp bilder på detta forum,har provat men aldrig fått det till o funka
Jag har försökt ganska länge nu att få ett FTP-konto, men ingen aktiv
moderator/admin kan ordna det, och den som kan ordna det svarar inte på PM.
Jag kan fixa. Återkommer.
/Bosse
Nicke skrev:Nu har det gått ett tag och jag har nu testat allt jag vet som kan få steg på fall,jag har inte lyckats vilket jag är glad över,tack gustav@jonas för en fin produkt,önskelista för mig vore ett 3-kanaligt steg om samma effekt till frontsystemet,går det o fixa??
NiklasF skrev:Nicke skrev:Nu har det gått ett tag och jag har nu testat allt jag vet som kan få steg på fall,jag har inte lyckats vilket jag är glad över,tack gustav@jonas för en fin produkt,önskelista för mig vore ett 3-kanaligt steg om samma effekt till frontsystemet,går det o fixa??
Tänkte bara säga att jag har löst mitt problem med att förstärkaren lägger ner vid infra, jag har vid något tillfälle testat att köra med BTL i förstärkaren och sen har den fått stå på detta.
Märkte att mina ML krävde lite mer än så utav förstärkaren så hängde på externt steg och det blev bättre så har inte ändrat i setupen.
Men mina ML har tyvärr panelfel så har slängt upp ett par gamla Heybrook som får köra som stand-in.
Skulle köra en rolig låt med rejält med infra i, och tror du inte på fan att förstärkaren lägger ner igen, kikade över mina hdmi-kablar men verkade inte vara något glapp.
Då ser jag BTL loggan på displayen och kopplar om på baksidan och ändrar i setup.
NU kan jag mosa på för glatta livet igen, på komoroks senaste infrabas låt -10
testade Draktränaren på -0 då jag inte vågar gå högre pga mina små frontar.
Kan vara värt att informera om tänkte jag, kanske är det så enkelt att du hade aktiverat samma läge?
,Komorok skrev:Räcker 6B SST2för dig? Riktigt skönt i så fall. Tre st 7B SST2 eller tre st 28B SST2 ger större trygghet och framtidssäkerhet. Själv hade jag inte behövt lika mycket effekt för centerkanalen som för L-R. Jag kommer nog nöja mig med ca 300W för centern när det beger sig. Film spelar jag aldrig lika starkt som musik ändå.
Jo.. det gläder mig riktigt mycket att du äntligen är av med alla problem du haft med Infrabasen. Grattis till lugnet i själen.
Nicke skrev:Du är kul du Mickefunderar faktiskt på ett Bryston 6B-SST2 för mitt förra Bryston steg lät så jävla bra,jag letar kvallitet o inte kvantitet,fast kvallitet+kvanitet går ju också o få
de e mycke nu
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster