-Palle- skrev:spuj skrev:Bryggat xpa-2 till i32s, skulle det funka?
Jag tror mer på bryggat 1090

Jaja, jäkla tjat...
det blir antagligen inte några bryggade XPA-2 då dom (som sagt) inte nödvändigtvis är helt förtjusta i 3ohm last då...
Men 2st XPA-1 då.. ?!
Eller något jämförbart, det är inte så petigt, men jag gillar verkligen Emotiva stegen och tycker dom är super !
Ingvar kommer (kanske/antagligen/ förhoppningsvis) förbi mitt jobb idag och ska lämna lite saker som ska transporteras ner i landet. i samma veva (om han har tid/ möjlighet) så ska jag passa på att fråga honom lite om i32s, nuvarande priser, leveranstid osv osv...
Jag har börjar klura på detta med switch för rumsanpassning igen, jag vill ha möjlighet att via en switch på baksidan kompencera för placerignen i rummet och inte behöva in och gråtta i filtret.
Ska höra med honom om vad det finns för varianter med >3 lägen (minst 2st kompensationslägen och ett som är "flat") som är godkända.
Annars kan man ju kanske köra med en vridpotentiometer med "steg", då kan man ju få in grymt många steg !
Mina i32s ska bli super fina och jätte, jätte bra. dom bästaste bästa i32s i hela världen...
Finichen kommer att bli typisk, matt, grå/svart industrilack, typ...
Tycker det är den mest passande färden och mest praktiska i alla möjliga sammanhang. jag själv tycker även att det är helt stört snyggt !
Jo jag har en väldigt klar bild av hur jag vill att dom ska vara, och jag kommer att montera ihopp dom med stor nogrannhet och bäst av allt, mycket liten stress. Dom ska helt enkelt bli perfekta !