Moderator: Redaktörer
DVD-ai skrev:Ja de e nästan en underdrift
Fast du hade väll större rum så pi60 och bs60 är kanske vad du bör satsa på ?!
Purre skrev:Då kan du inte ha lyssnat på dom där de kom till sitt rätta. Jag har själv hört dom och nog fanns det 3D allt.
boom skrev:DVD-ai skrev:Ja de e nästan en underdrift
Fast du hade väll större rum så pi60 och bs60 är kanske vad du bör satsa på ?!
så bra är inte pi60 jo jag har lyssnat på dom och dom imponerar inte ett dugg på mig platt tråkig stereobild no 3d djup.
AntFra skrev:DVD-ai skrev:
(trotts att den började redigt bakfull....)
Det är nåt med bakfyllor, dem förstärker vissa sinnen ordentligt! Idag har jag tex haft otroligt luktsinne![]()
Roligt att du är så nöjd med riggen nu, var på tiden
spuj skrev:Har du spotify?
Där finns massvis med riktigt pampiga soundtracks! Välproducerade med mäktigt ljud som ger en upplevelse man sällan får med "vanlig" musik. Soundtracks till filmer är en underskattad grenre
Nu måste jag nog lyssna lite på 300's OST, som är mitt senaste fynd
DVD-ai skrev:spuj skrev:Har du spotify?
Där finns massvis med riktigt pampiga soundtracks! Välproducerade med mäktigt ljud som ger en upplevelse man sällan får med "vanlig" musik. Soundtracks till filmer är en underskattad grenre
Nu måste jag nog lyssna lite på 300's OST, som är mitt senaste fynd
Jp jag har en del spel och filmmusik, gillar det skarpt !
300's spår har jag inte hört så dom får jag kolla upp
Men det är dock inte alltid som filmmusiken på skiva är så välproduverad som denna skiva från Inception
Kan inget annat säga än att den är superb !
Edit: Spotify har jag bara gratis versionen, jag har inte känt mig manad att använda den mer än någon gång i månaden dock...
Men jag har fått information om att dom 100kr/månaden det kostar även går till att betala artisterna för att vi lyssnar på dom.
Och det är ju bra
Ska överväga att skaffa Spotify premium, men samtidigt är jag inte helt säker på att jag kommer ha nytta av det...
Vi får se
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 13 gäster