Ok, Slarti: du ska inte behöva fuska till det.
Vi kan ju skjuta på det någon helg - den här helgen håller ju på att rinna iväg redan

.
Är själv ledig imorgon (söndag) och hela måndagen förstås. Ska måla lite lister (trist) och lyssna musik (kul) i stort sett hela dagen imorgon.
Vi kan väl ta och pejla av vilka som vill poppa förbi och så försöker vi passa in en dag - kanske en eftermiddag någon helg? Det är lätt att ta sig hit och härifrån...
Så då har vi följande laguppställning:
Jag (med pi60 och piPs, och hyfsat kaffe)
Nagrania (med Genelec)
Belker/Mårten (med forumets snyggaste piP)
Slartibartfast (med sina pP basholkar och slutsteg)
Kaffekoppen (med full mugg)
Torbod (skruvad men klar?)
PeterN kanske?
Anmäl intresse i tråden de följande dagarna så kan vi se vilken helg som passar; nästa eller näst-nästa kanske? Då borde folk hinna komma på ursäkter för att ta en halvdag ifrån äkta och falska hälfter
Sedan kan man ju PM:a sina telefonnummer till mig när datum är spikat så kan jag se till så att ni hittar hit.
Man får ta med sig egen förtäring - lite knytis utan pretentioner; antingen Seven Eleven bake off eller hembakt. Kaffe, riktigt kaffe, finns att tillgå. Te också givetvis, en slatt vin kan korkas upp vid behov. Kanske kan man rodda ihop lite mackor men där får nog förtäringsribban ligga
Om det blir många kan jag tänka mig mer än en dags spelande. I första hand vore det kul att koppla in lite olika grejor och köra lite helt enkelt men det är ju roligt om fler vill komma. Jag lovar att ha fått upp lite fler bilder på väggarna till dess...