Moderator: Redaktörer
overture skrev:Däremot så tror jag att om jag gömmer baslådor bakom tyg i en fin bänk så tror jag det finns högre acceptans.
Jag är inte alls kunnig på byggande av högtalare så jag hade hoppats på att kunna specialbeställa ett par profundus X-2 som man sedan smidigt hystar in i "racket" så att säga. Borde inte det funka? Kankse inte optimalt men ändock väldigt bra?
peh61 skrev:Tack Bamsefar precis en sådan bild jag ville ha. Sedan om beslutet blir lättare vet jag inte men det är dagens I-landsproblem.
overture skrev:Bamsefar, de där i64 är ju verkligen både stygga och vackra. Var de för stora för ditt boende eller varför blev det i34es istället?
Bamsefar skrev:Gravitationslacken kostar en hel del extra och de i32s som finns i lager har inte gravitationslack såvitt jag vet. Bara så att du vet vad bilden visar...
Nattlorden skrev:Konstiga fruar som prioriterar vardagsrum före partnerns psykiska välbefinnande. Att acceptera varandras konstigheter - för alla har ju sådana - borde väl vara fundamentet i en relation?
americantabloid skrev:Bamsefar skrev:Gravitationslacken kostar en hel del extra och de i32s som finns i lager har inte gravitationslack såvitt jag vet. Bara så att du vet vad bilden visar...
Bamsefar, är gravitationslacken samma som Inos egna lack, som skall vara uv-beständig och så?
//at
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster