av Jawen » 2007-10-27 02:17
Vad är mitt tråkiga beteénde i detta Vee-eight? , att jag är ärlig i min åsikt eller att jag har en EGEN åsikt ?, eller att jag kritiserar någon helig här på forumet ? eller VAD ?
En sak ska du veta Vee-eight, du bör inte missbruka ditt förtroende här på forumet, diktatur har på senare tid visat sig inte vara särskillt bra i allmänhetens syfte.
Jag tänker ALDRIG forma mig efter vad vissa här står för, detta forum är väl döende just för att ca 20 personer finner sitt ego här och jag tänker inte bidra med att bli yttligare ett av "orginalen" som förstör var och varranan tråd med massor av matematiska uträkningar, rättningar i ordval och besserwisser fasoner i allmänhet.
Ödmjukhet är en dygd som alla så småningom tvingas att lära, men jag blir på vägen dit så trött på alla balla.
Jag är ingen särskilld kille, bara en kille som älskar ljud&bild och som har haft möjligheten ( pga hårt arbete ) att prova massor av dyr audio/video/hifi och som träffat flera hundra liksinnade framförallt i Skandinavien men även i Europa.
Jag känner till en hel del av er därute även om jag absolut inte känner alla.
Men likförbannat kommer jag aldrig att acceptera vissa av er sätt att formulera er när det är gäller trådar, för många vågar inte ens skriva eller fråga något för att slippa bli dumförklarade eller få ironi haglande över sig.
Och vill du banna mig för jag har en åsikt och skriver ner den här, så gör det, jag lever vidare i alla fall genom människor med gemensamt interesse i verkligheten samt på andra forum där besserwisser´s inte är den "stora" massan.
MvH John West