diskanten e nån ino modell

jag tycker det är en helt underbar högtalare, liiite stor kanske. Men de finns inga genvägar till det perfekta ljudet

ps. krya på dej
Moderator: Redaktörer
Zipp skrev:meanmachine skrev:Är det värt att tappa ett 15-20tal av enheter ur samlingen för ett par pIP. Inte några dyrgripar men dock.![]()
Klart att du ska skaffa ett par. Ät blodpudding i några dagar så slipper du sälja av dina andra prylar.
meanmachine skrev:Tror det blir för dyrt som det verkarDet får vänta till ett annat tillfälle. Hörde av ägaren att den matchar stativare som 8058s utan vidare men ändå känns ett begpris på 9k som rätt saftigt. Eller?
piP med stativ sd kuddar och kabel tror jag också för 7.000:- .
Grismannen skrev:verdad:piP med stativ sd kuddar och kabel tror jag också för 7.000:- .
Det kan ha varit mina pip med stativ topplattor sd-fötter och dämpskivor för 7000kr. Men nu e dom väck. (tyvärr) Fast jag fick behålla stativen sd-fötterna och topplattorna men fick 7000kr ändå.//Matte.
meanmachine skrev:Tror det blir för dyrt som det verkarDet får vänta till ett annat tillfälle. Hörde av ägaren att den matchar stativare som 8058s utan vidare men ändå känns ett begpris på 9k som rätt saftigt. Eller?
Britt-Gunnar skrev:du får väl be någon köpa ut åt dig annars
enJohn skrev:Hm... jag skulle behöva hyrbil från Sthlm och norrut för julen... Så om nån hyr en sådan med stort lastutrymme så...![]()
![]()
/en john som hade ett par piP med i bilen sist det begav sig
enJohn skrev:meanmachine skrev:Det hade ju varit trevligt med lite faktisktbesök. Kanske lite ljudafton innan själva eländet bryter lös.
Vidhåller idén om att du bör öppna ett sommar(/vinter)-land för hifi-tokar!
/en john
verdad skrev:Tycker mig ha sett att piPs ligger ute på hifimagasinet och har gjort en stund. Där var det någon som ville ha 8.200:- för piPs och om jag inte minns fel någon som sålde piP med stativ sd kuddar och kabel tror jag också för 7.000:-
verdad skrev:Tycker mig ha sett att piPs ligger ute på hifimagasinet och har gjort en stund. Där var det någon som ville ha 8.200:- för piPs och om jag inte minns fel någon som sålde piP med stativ sd kuddar och kabel tror jag också för 7.000:-
Kolla annonserna där.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster