Hepp/Johan
Moderator: Redaktörer
andershelin skrev:Hmmm, vi går väl i bokstavsordning då......S kommer före V så det blir Södermanland som börjar......shoot!!
Anders
Användare Vecka(helg) Max besökare
Andershelin 17,19,21(lör&sön)
bobS
Frisk 12,13,14,15,16,17 5
RSG
seppuku
shifts
Xor
andershelin skrev:Puh!! Då är påsken, Thailand avklarat!! Kan vi försöka få detta att fungera nu?
Helgen 25-26/4 verkar fungera här....någon Sörmlänning som bjuder in?
Anders, som i nuläget inte får in mer än max 4-5 pers i lyssningsrummet....ev. ändring på det dock
Xor skrev:andershelin skrev:Puh!! Då är påsken, Thailand avklarat!! Kan vi försöka få detta att fungera nu?
Helgen 25-26/4 verkar fungera här....någon Sörmlänning som bjuder in?
Anders, som i nuläget inte får in mer än max 4-5 pers i lyssningsrummet....ev. ändring på det dock
Helgen 25-26/4 funkar perfekt för min del då jag är gräsänkling i två veckor framåt. Behöver dock veta med några dagars förvarning så man inte planerar in något annat.
Jag bjuder in de som har lust att komma, ingen direkt begränsning på antalet personer.
Frisk skrev:Dyker också gärna upp!
Är ju dock ingen äkta Ino-ägare än.. väntar för fullt, plågsam väntan.
Vad är det för system det bjuds på?
Lör eller sön spelar inte någon roll för mig heller. Dock för tillfället tågbunden Arboga-bo, så kan inte stanna så sent =(
PungRaeV skrev:Hur går det med denna träff egentligen?
Jag bor i Arboga och har piP. Vore kul att hänga med och lyssna lite. Skulle vilja höra pP-2 samt X-2 i samband med piP(s).
Så man får lite press på sig att skaffa basmoduler ;)
Har dock ett helt odämpat betongrum så att lyssna hos mig är väl mindre rättvist mot högtalaren men vill någon så är det inga problem.
Men blir det av så vore det kul att träffa lite mer Ino-ister!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster