Någon i Skåne som är intresserad av akustikskivor?

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

JonasY

Inläggav JonasY » 2009-10-15 18:09

Ringde Ingvar idag, han skulle kolla upp vad som hänt. Ledsen att det tagit sån tid, hade ingen aning. Har dessutom varit väldigt upptagen senaste tiden, därav inaktivitet i tråden.

Användarvisningsbild
theSaint

Inläggav theSaint » 2009-10-15 22:11

Vi väntar tålmodigt :)

Användarvisningsbild
m_persson79

Inläggav m_persson79 » 2009-10-20 20:14

theSaint skrev:Vi väntar tålmodigt :)

+1 :)
Lenovo-laptop -> Yamaha-reciever -> pK & lite fluff.

Användarvisningsbild
theSaint

Inläggav theSaint » 2009-11-03 12:24

Hejsan svejsan!

Undrar bara hur det gick? Hörde Ingvar någonsin av sig?

mvh

0o+<

Användarvisningsbild
m_persson79

Inläggav m_persson79 » 2009-12-10 15:22

8O

:)

JonasY

Inläggav JonasY » 2009-12-12 18:25

Hej igen, har inte hört något. Då jag den senaste månaden inte gjort annat än pluggat/jobbat har jag inte orkat ta tag i det. :(

Är ledsen för detta, väntade inte mig detta. Jag antar att de inte kommer att dyka upp ifall jag inte gör något - och nu vet jag inte hur många som fortfarande är intresserade. Helt ärligt vet jag inte hur jag skall tackla den här situationen.

Ber återigen om ursäkt för min passivitet, och återigen, väntade mig inte detta.

Mitt förslag är att vi gör ett nytt försök efter jul, alla får anmäla sitt intresse igen och så ringer vi upp Ingvar och tar ett snack med honom. Jag har full förståelse för att folk tröttnat.

Användarvisningsbild
m_persson79

Inläggav m_persson79 » 2009-12-12 21:00

JonasY skrev:Hej igen, har inte hört något. Då jag den senaste månaden inte gjort annat än pluggat/jobbat har jag inte orkat ta tag i det. :(

Är ledsen för detta, väntade inte mig detta. Jag antar att de inte kommer att dyka upp ifall jag inte gör något - och nu vet jag inte hur många som fortfarande är intresserade. Helt ärligt vet jag inte hur jag skall tackla den här situationen.

Ber återigen om ursäkt för min passivitet, och återigen, väntade mig inte detta.

Mitt förslag är att vi gör ett nytt försök efter jul, alla får anmäla sitt intresse igen och så ringer vi upp Ingvar och tar ett snack med honom. Jag har full förståelse för att folk tröttnat.

Ingen (hoppas jag) har tröttnat eller klagat på din "passivitet". Man skall inte behöva jaga en order. Det är antingen IÖ's eller fabrikens fel. Du har ingen skuld i detta. Jag tackar för att du styrde upp köpet :!:

EDIT
IÖ har ju lång leveranstid på färdiga högtalare men i detta fallet förstår jag inte vad som gått galet. Beställer man och får förlängd leveranstid så ska man informeras om detta.
Jonas, om du har tid så slå honom en signal. Om du inte har det så kan jag göra det åt dig. Om du inte vill låta "gnällig" eller nått. Vilket jag har full förståelse för. :)

Användarvisningsbild
theSaint

Inläggav theSaint » 2009-12-31 09:37

Hejsan!

Missade ditt senaste inlägg JonasY. Håller med m_persson79 helt

Användarvisningsbild
Nattlorden
Pumpkin/Redaktör

Inläggav Nattlorden » 2009-12-31 15:06

Personligen är jag "på" även om det skulle ta ett halvår till. :wink:
It's all fun and games until Darth Vader comes.

Föregående

Återgå till Wänner af Ino