Moderator: Redaktörer
Jag begriper inte vad du trodde att du skulle tillföra med ditt inlägg. Ordning?Nicke skrev:Ser trevligt ut Lennart.....men begriper inte vad dina mätningar gör i en Ino tråd?
Max, kan du inte berätta lite mer, jag förstår att man få större ljudtryck, men det är ju en rakare tonkurva jag ser som den viktiga delen.Max_Headroom skrev:Mycket stor förbättring att gå från 2 till 4. Jag har baslådorna placerade på linje bakom huvudhögtalrna. Det lät väldigt bra på förra stället. Där jag bor nu låter allt skit på grund av det extremt knäppa rummet.
_Fredrik_ skrev:Pingvinlakrits är basnarkoman, han har gömt en massa basar inne hos sin granne.
DVD-ai skrev:_Fredrik_ skrev:Pingvinlakrits är basnarkoman, han har gömt en massa basar inne hos sin granne.
Haha![]()
e det så det är, ok men då förklarar det ju saken...![]()
Edit: Mina pP-4 är nu igång och livet leker
DVD-ai skrev:Absolut !
så fort jag får till bilder...
DVD-ai skrev:Absolut !
så fort jag får till bilder...
_Fredrik_ skrev:Det kommer nog dyka upp två pp-2 till hemma hos mig, hur fan ska man koppla dom. dom nuvarande två drivs av ett Rotel steg på runt 100w, det borde räcka, eller? Jag tror det heter Rotel bx 870, eller nåt.
En fråga till: Ska man ha mest krut till basmodulerna eller till topparna (i14) om det är pp-4?
+1Aerob skrev:_Fredrik_ skrev:Det kommer nog dyka upp två pp-2 till hemma hos mig, hur fan ska man koppla dom. dom nuvarande två drivs av ett Rotel steg på runt 100w, det borde räcka, eller? Jag tror det heter Rotel bx 870, eller nåt.
En fråga till: Ska man ha mest krut till basmodulerna eller till topparna (i14) om det är pp-4?
Jag hade satsat krutet på topparna.
Basarna är bara att parallellkoppla på ditt nuvarande bas-steg.
_Fredrik_ skrev:Jag begriper inte vad du trodde att du skulle tillföra med ditt inlägg. Ordning?Nicke skrev:Ser trevligt ut Lennart.....men begriper inte vad dina mätningar gör i en Ino tråd?
edit: Jag såg nu att jag kanske uppfattades som lite väl tvär. Jag ber som ursäkt för det.
_Fredrik_ skrev:Det kommer nog dyka upp två pp-2 till hemma hos mig, hur fan ska man koppla dom. dom nuvarande två drivs av ett Rotel steg på runt 100w, det borde räcka, eller? Jag tror det heter Rotel bx 870, eller nåt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster