patjoh skrev:Måste säga när du slog till så slog du till![]()
Men ställa tysklandshandgranater på i56 är lite hädelse....
Allt eller inget !

Tysklandshandgranater...?
Moderator: Redaktörer
patjoh skrev:Måste säga när du slog till så slog du till![]()
Men ställa tysklandshandgranater på i56 är lite hädelse....
Alexi skrev:Vad söt lilla r28 ser ut.
Kommer den ha anpassat filter för att kunna stå direkt på golvet?
patjoh skrev:33cl öl köpt i tyskland...(el danmark) Dvs s.k "fulöl" !
bakerman22 skrev:
KOLLA !! JAG KUNDE POSTA EN BILD PÅ FAKTISKT !!!![]()
TACK KOMOROK !!!
Tengil skrev:KarlXII skrev:Vad gick kalaset på?
Om du frågar Ingvar snällt, så kanske han skickar en prislista till dig
DVD-ai skrev:bakerman22 skrev:
KOLLA !! JAG KUNDE POSTA EN BILD PÅ FAKTISKT !!!![]()
TACK KOMOROK !!!
Där har du ju ett mycket stiligt stativ till din R28...![]()
Ok, men så du ska ha dom på golvet ?
är det inte bara att "slänga på" lite motstond för att göra kompenceringen i <200hz området som går att göra.. ?!
Men oavsett så ska du väll dela runt 200-250Hz ändå eller ?!
Ingvar brukar ju rekommendera det, även om jag hittils inte riktigt fattat vittsen om man ändå kör slutna frontar och center... då har dom ju i det närmaste identisk fasgång över hela registret så det "borde" inte vara några problem att dela lägre. Fast det finns säker någon jätte bra anlednign till att han har föreslagit 200-250Hz dom gånger jag hört...
bakerman22 skrev:Raukman skrev:bakerman22 skrev:Raukman skrev:Jaja, det var dina grejer som låg i skåpet på Ingvars åk i fredags!
Var själv uppe å hämtade lite grejer i fredags.
//Peder
Är det du som är tokig och skulle ha samma grejer i hela fronten...?
Ja lite tokig har jag allt hört att jag är ibland, men jag köpte ett par pi60 och några a1:or, så jag vet inte om jag är rätt "tok"...
Nä.. Den token skulle ha i56 i hela fronten...
Jon_S skrev:Det är nog jag som är den token. Hämtas snart, väntar på twin-delen till z2 bara.
Jon_S skrev:Det gör jag gärna. Dock har jag inte bråttom att få ihop dem och dessutom ständigt en miljon andra prylar att ta i, så räkna inte med att det sker snart, eller ens om ganska länge. Dock är det helt ok att undra hur det går när du tycker att det har tagit för länge.
Jon_S skrev:Det gör jag gärna. Dock har jag inte bråttom att få ihop dem och dessutom ständigt en miljon andra prylar att ta i, så räkna inte med att det sker snart, eller ens om ganska länge. Dock är det helt ok att undra hur det går när du tycker att det har tagit för länge.
Jon_S skrev:Det tror inte jag heller. När jag var i den beryktade källaren och Ingvar startade lyssningen med något Chris Jones-spår var min spontana tanke: "Det här räcker ju!". Sen blev det som det alltid blir...
bomellberg skrev:Är det en elektrisk färgspruta jag skymtar på en av bilderna?
I så fall, vilken modell? Jag har en ultrabillig variant från Harald Nyborg men jag har aldrig vågat använda den av rädsla att bli förbannad och sparka sönder något eller foten.
pgmj skrev:Jon_S skrev:Det tror inte jag heller. När jag var i den beryktade källaren och Ingvar startade lyssningen med något Chris Jones-spår var min spontana tanke: "Det här räcker ju!". Sen blev det som det alltid blir...
Ja, visst kan man undra varför man ska ha mer än piP när man lyssnat i källaren. Men sedan är det så sant som du skriver...
adzer skrev:Headrooms översätts till takhöjd på svenska.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst