m_persson79 skrev:Självklart
Grattis till ett mycket bra val! Tycker den kvalificerar in sig som ett genomtänkt val när man inte går på stereoider eller har hybris
Moderator: Redaktörer
m_persson79 skrev:Självklart
DVD-ai skrev:KUL!!
Jätte rolig liten högtalare som spelar helt vansinnigt fint!
grattis !
Hehe, skall snart ner och skada mig lite till. Annars har jag en granne rätt nära....Nattlorden skrev:(...eller blivit 'skadad' av Ola68-besök...)
phon skrev:Ja där kan man lätt bli skadad.
m_persson79 skrev:DVD-ai skrev:KUL!!
grattis !
Tack, att köpa grisen i säcken på ny nivå (för mig)
m_persson79 skrev:Jahopp, nu är i6 beställda.
Svenn3SaataN skrev:m_persson79 skrev:DVD-ai skrev:KUL!!
grattis !
Tack, att köpa grisen i säcken på ny nivå (för mig)
När är det beräknat att du får hem den? Någon gång i sommar?
Stranne skrev:m_persson79 skrev:Jahopp, nu är i6 beställda.
Kul! Jag är också i tagen att beställa, men kan inte bestämma mig för i vilket utförande. Hur blir dina? Radiefrästa sidor? Färg?
Jag är sugen på att göra något åt pingmang-hållet, men börjar tveka och just nu lutar det åt ett par vita.
m_persson79 skrev:Ang. Ola68-"galenskaper":vore mkt nice att få tillfälle att höra hans nya "ännu galnare"
Stranne skrev:m_persson79 skrev:Jahopp, nu är i6 beställda.
Kul! Jag är också i tagen att beställa, men kan inte bestämma mig för i vilket utförande. Hur blir dina? Radiefrästa sidor? Färg?
Jag är sugen på att göra något åt pingmang-hållet, men börjar tveka och just nu lutar det åt ett par vita.
m_persson79 skrev:
Radie och MDF-utförande för min del. Jag tror och hoppas att inte lådfinish drar ut på tiden..
Stranne skrev:Är jag den enda i hela (ino)världen som tycker diskanten är snygg?
Shit, hade helt missat att jag inte gillade utseendet!Nattlorden skrev:Stranne skrev:Är jag den enda i hela (ino)världen som tycker diskanten är snygg?
Japp. Proportionerna är oharmoniska dome vs. frontplatta och även frontplatta vs. högtalarformat. Fast på det stora hela taget så blir den diskanten inte snygg någonstans om den inte hamnar hårt klämd mellan två mellanregister/basar med likaledes avhuggen korg.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster