Moderator: Redaktörer
OhmBoy skrev:Ja hur är det, finns det någon stativhögtalare som spelare renare än piPs?
Jag undrar om tex någon av i-topparna går att använda som solitär utan basstödet eller låter det inte bra då? En hel del bas kan de små piPsana skapa, nästan mer än vad jag behöverEller tänker jag knasigt? Vilken är den "bästa toppen", vilken låter "bäst"?
adzer skrev:Fast en högtalare som skall stå på 30cm höga stativ vet jag inte om jag skulle klassificera som en vanlig stativhögtalare.
DVD-ai skrev:Jo men klart det är!
Dock så tycker jag att högtalaren borde leverera i alla fall 34Hz utan problem så där fallar ju allting bort i alla fall...
Alltså av dom slutna topparna
MagnusÖstberg skrev:DVD-ai skrev:Jo men klart det är!
Dock så tycker jag att högtalaren borde leverera i alla fall 34Hz utan problem så där fallar ju allting bort i alla fall...
Du tror inte en sluten 2,5-vägare med dubbla åttatummare kan fixas till att hantera 30hz?
MagnusÖstberg skrev:DVD-ai skrev:Jo men klart det är!
Vad är så viktigt med just 34hz?
Du tror inte en sluten 2,5-vägare med dubbla åttatummare kan fixas till att hantera 30hz?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster