Ni är för söta hela högen!
@Ragnvald: jag behöver inte pengar, jag behöver en psykolog, därför vände jag mig hit för att nån skulle lyssna och förstå mitt problem...

Sälja saker gör man med en annons på Hifimagasinet, och där hittar du inget från mig...
@Wolfie: har tänkt på pi60 spåret också, mycket tilltalande i sin enkelhet tillsammans med min gamla 3805...
De goda nyheterna är att köparna nu meddelat att de eventuellt omvärderat beslutet kring biorummet och kommer hit på en demo inom kort...pX6 modulerna hoppas jag kan vara kvar tillsammans med projje,, steg osv. Stoppas in ett gammalt Infinity 5.0 system jag har stående, det låter bra nog för de flesta i ett reglerat rum. Och med pX6 och CR80 på +10dB till Hitta Nemo så kommer varje småbarnsfar vekna. Stäm mig om jag har fel!
Och eftersom min fantastiska fru, inredningsarkitekt till trots, till fullo delar intresset för, och finansieringen av, högkvalitativ musik och filmuppspelning, så är stalltipset att vi behåller i28+a2 tills vidare.
Finns ju inget på Marknaden som låter bättre för de pengarna. Basta.
Eller ska jag sälja i28 och behålla de Dynaudio A72 jag har stående i vardagsrummet...?
Ska bli kul att höra vad köparna säger efter helgens demo...
Dessutom känns det lite spännande att använda sig av det man lärt sig från IÖ vid bygget av rummet i ett vanligt vardagsrum, att med enkla och visuellt tilltalande medel skapa en behaglig akustisk miljö.
MVH//PC